Ce îmi place la iOS 11

Revin pe blog după multe, multe luni. Din nou, shame on me. S-au schimbat câteva lucruri de când ne-am “văzut” ultima dată, cel mai important fiind faptul că am făcut un upgrade important sculei cu care prestez pozele pentru instagram, am trecut pe mere. Părerile sunt împărțite, ca de obicei, dar cred că am făcut cea mai bună alegere. 

De atunci și până acum au apărut și noutăți, cum ar fi iOS 11. Nu sunt eu atât de mult cu tehnologia, nu m-am agitat cu varianta beta, ci am așteptat lansarea oficială.

Am făcut update de 2 zile, a durat ceva însă îmi merge foarte bine (că am tot văzut că se plânge lumea). În astea 2 zile m-am îndrăgostit de 2 chestii. Exagerez cu îndrăgostitul, normal, dar îmi sunt foarte utile! 

În primul rând vorbim despre screenshot. În momentul în care faci captură de ecran, aceasta îți va apărea în colțul din stânga jos al ecranului, permițându-ți să editezi după bunul plac. Poți desena, încercui sau sublinia ceea ce te interesează să scoți în evidență.


A doua chestie care îmi plce mult este înregistrarea ecranului. E drept, am trăit până acum și fără ea, nu m-am ocupat să îmi găsesc o aplicație bună care să facă asta, dar mi-am dorit-o mult. 😂 De fiecare dată când voiam să promovez pe instastory un eveniment, o postare nouă pe blog (când scriam) sau un articol interesant, trebuia să mă chinui cu screenshot-uri sau chiar să îmi filmez ecranul laptopului (care, după comă, e în operație… pray for him). De acum totul e mai ușor cu funcția asta chiar sub nasul meu. În noul control center există acest buton de rec care, după apăsare, în 3 secunde începe înregistrarea. That’s it!


Sunt și alte schimbări utile care îmi plac, dar de astea mai sus menționate voi profita maxim. 

Leave a Reply

