cristina georgescu instagram soopertina

Ziua Fotografiei – 2016 pe Instagram

11 ianuarie, Ziua Națională a Artei Fotografice. Deși ar fi frumos să sărbătorim ziua asta fotografiind, eu am decis că e mai bine să stau în casă la căldură, că am ieșit destul zilele astea (sunt destul de răcită oricum).

Pentru că nu vreau să treacă chiar neobservată, m-am gândit să fac o recapitulare a ce însemnat anul 2016 pentru profilul meu de instagram. Am fost destul de activă pe instagram încă de la început, dar poate nu atât de implicată, însă din 2016 mi-am propus să postez o fotografie în fiecare zi. Și mi-a ieșit, ba chiar au fost zile în care am intrat în priză și am postat și mai multe, astfel încât la final de an totalul a fost de 636 de imagini. Sincer, cred că au fost chiar mai multe, dar între timp am mai șters câteva (puține) care nu mi-au mai plăcut deloc. Mi-am propus să nu mai fac asta, să nu mai șterg nicio poză deja postată, te ajută ca peste câțiva ani să vezi cum ai evoluat.

Cele 636 de postări au adunat puțin peste 50k de aprecieri, iar numărul urmăritorilor mei s-a dublat față de sfârșitul anului trecut când aveam în jur de 1700 (din câte îmi amintesc), având acum cca. 3500 de followeri.

Pentru că o parte frumoasă a instagramului este reprezentată și de comunitate și pentru că e o plăcere să cunoști mereu oameni noi, am participat anul trecut și la câteva instameeturi: WWIM13RO, instameetul #vacanta #lafereastramea organizat de VEKA România și instameetul #vanatordeculori organizat de Huawei România.

Am vizitat câte puțin din Belgia și Olanda

 

iar când credeam că vara a trecut cu doar o zi de plajă, VEKA m-a trimis în Creta.

Am și mâncat câte ceva…

În rest, toamnă, iarnă, Fetești, București, Constanța… și cam atât. Ah, și apusuri, normal. 😀

Dacă mă urmăriți deja pe instagram, vă mulțumesc. Dacă nu, incercați măcar! :))

Leave a Reply

