17 imagini din 2016

2017… i am speechless. 2016 was sooooo short?!?!

anyway, dacă e început de an înseamnă că e cazul de o nouă retrospectivă foto a anului ce tocmai s-a încheiat. Dacă până acum era vorba numai despre poze făcute cu aparatul foto, am o presimțire că anul viitor vor fi numai poze făcute cu telefonul. :))

Am reușit să găsesc 17 poze făcute cu aparatul, e bine. Voi face o selecție și cu preferatele mele de pe instagram, dar până atunci vă las cu astea. 😀

1

Ahh, Bruges!

2

TREBUIE să faci o plimbare cu barca în Bruges!

3

First time watching polo.

4

Maastricht

5

Am admirat apusurile de la balcon ți anul acesta.

6

Când treci pe lângă Capidava, dar e prea frig ca să oprești.

7

Toamna în Dobrogea

8

Grecia ne-a întâmpinat cu o mega furtună…

9

… dar a compensat cu vederea asta din ușa camerei. Cum se văd munții în spate love love love

10

În rest vreme bună, păcat că nu știu să înot.

11

pink flowers everywhere

12

Sooo many airplanes, non-stop.

13

Imaginea mea favorită!

14

Puțin scarry, dar totuși superbe drumurile, când ești cu mașina.

15

pare mai ușor când vezi la alții… în realitate m-am chinuit ceva pentru poza asta :))

16

Well… am poze cu mine.

17

Back home!

16 din 2015 => aici

15 din 2014 => aici

13 din 2012 => aici

Leave a Reply

