Cum să fie bradul?

Aceasta este întrebarea de foc! Doamne, subiectul ăsta e atât de dezbătut în fiecare an…

Să fie natural! Să fie de plastic! Să fie ECO! Să fie brad! Oricât s-ar bate unii cu pumnii în piept că ăla sau celălalt e mai bun, adevărul e că amândouă variantele au părțile lor bune și nebune.

Bradul natural este frumos, miroase frumos, dar cum să distrugi planeta optând pentru el?! WOW! Nu mai contează toate acțiunile zilnice ale românului care chiar sunt dăunătoare, dacă ai tăiat un brad crescut special cu acest scop, gata, a dispărut Pământul. Aș vrea să înțeleagă toată lumea că există locuri numite pepiniere unde se cresc brazi fix cu scopul de a ajunge brad de Crăciun în casa cuiva. Nu faci rău nimănui dacă optezi pentru un astfel de brad, dar pentru aste trebuie să te informezi și să știi de unde să îl cumperi. Dacă te duci și îl iei de la colț de stradă de la cine știe ce vânzător ambulant, atunci da, te poți să-ți dai două palme acum și încă 3 când te gândești să îl arunci pe stradă sau de la balcon.

Bradul artificial. D-ăsta am și eu. Deși cică e super mega ecofriendly, eu chiar nu pot fi convinsă de acest lucru. Am bradul ăsta de 9-10 ani și am optat pentru el din 2 motive. Primul ar fi că la vremea aia, brazii naturali pe care îi găseam nu se știe de unde veneau și nici nu erau aspectuoși, aveau 2m și 3 crengi pe ei. Un alt motiv este faptul că mie îmi place să împodobesc bradul fix la începutul lunii decembrie și să îl țin până după revelion. Un brad natural nu îl poți ține atât, chiar dacă îi pui apă, mai ales că toate locurile din casă unde putem pune un brad este lângă un calorifer. Desigur, are avantajul că nu se usucă, este întreg și perfect în fiecare an (cel puțin al meu este 100% la fel), își scoate banii… dar parcă lipsește ceva.

Sincer acum, îmi doresc nespus de mult să am din nou brad natural micuț, drăguț și bogat! Maybe next year.

Până una alta, faceți alegeri înțelepte și reale, nu manipulate de cine știe ce apărător al planetei wannabe și dezinformat.

Leave a Reply

