Ariel – vlogger, nu detergent și nici sirenă

Pe scurt, pentru cei care încă nu știu, vlog-ul este un fel de blog, dar pentru care nu scrii pe un site, ci realizezi un video pe care îl postezi pe youtube. Dacă în alte țări este foarte cunoscut și se fac mulți bani din asta, la noi este încă un concept nou. Da, sunt persoane care fac vlogging de ceva timp, dar foarte mulți se apucă de vlogging în ultima perioadă. Unii o fac bine, atrag, alții doar pentru că e cool. În fine…

Ariel este unul din vloggerii noi, ca să zic așa. El s-a apucat de daily vlogging acum câteva luni dintr-o provocare. A vrut să facă 100 de vlog-uri.

Ca o paranteză, eu am auzit prima dată de Ariel printr-un video. Dacă țin bine minte, discutam cu cineva despre cutremure, cum se simt ele în blocurile alea super vechi din București și cât de frică îmi era mie (stăteam la etajul 9!), când persoana cu care discutam mi-a zis că trebuie să văd un clip în care un tip povestește și demonstrează cum scaunul lui se plimbă prin cameră atunci când trece tramvaiul prin fața blocului în care stă. Mi s-a părut amuzant (pt că și eu m-am plimbat cu scaunul prin cameră la un cutremur), dar în același timp puțin scarry. Acel tip era Ariel, dacă nu v-ați prins. Și pentru că nu am mai găsit videoul respectiv pe youtube, puteți citi aici, să vedeți că e pe bune, memoria nu mă înșeală.

Bun, ziceam că s-a apucat de daily vlogging. Și ieri alaltăieri și-a dus la bun sfârșit provocarea, pentru că a ajuns la vlog 100. În același timp, cel de care a fost inspirat – Casey Neistat, a ajuns la videoul cu nr 500. Ce sincronizare! Bravo, băieți!

Eu vreau să îl felicit și să îl încurajez să continue pentru că face o treabă bună și pentru că muncește mult la asta, nu e ușor să editezi un video bun, mai ales zi de zi.

Câteva motive pentru care îmi plac vlogurile lui sunt:

  • e natural. nu copiază pe nimeni, nu vrea să pară pe cameră ceva ce nu e;
  • durata videourilor este ideală. nu sunt nici foarte scurte, dar nici foarte lungi  ca să te plictisești(cum fac alții de zeci de minute);
  • e amuzant;
  • are muzică bună. nu știu dacă au fost melodii care să nu-mi placă absolut deloc. plus, îmi place cum sincronizează (nu găsesc acum un cuvânt mai potrivit) imaginea cu muzica;
  • vezi Bucureștiul. eu am văzut locuri în care nu am fost până acum. și e interesant să vezi orașul din perspectiva lui, de pe bicicletă;
  • îți face poftă să mergi cu bicicleta. nu am mai mers cu bicicleta de vreo 3 ani, dar am un chef nebun. însă recunoc că am și o reținere din cauza traficului tipic românesc și n-am nici bicicletă;
  • situații haioase sau nu. nu știu cum reușește mereu să fie în anumite locuri, dar mi se pare că dă de toți nebunii care ba parchează aiurea, ba se ceartă cu poliția etc.;
  • descoperi/afli informații utile;
  • e un vlog relaxat și relaxant, ușor de urmărit.

Vă las să urmăriți cel de-al 100-lea vlog al lui Ariel ca să înțelegeți mai multe!

p.s. Dacă aveți vloggeri care vă plac, da-ți-le like la clipuri. Contează să știi că efortul tău este apreciat și nu vă costă nimic.

Leave a Reply

