De iarnă

Azi e acea zi în plus în viața noastră de care ne bucurăm din 4 în 4 ani: 29 februarie. Asta înseamnă că avem timp să facem mai multe lucruri pentru care nu am fi avut timp altfel, nu?! NU! Înseamnă că mâine e 1 Martie și, teoretic, prima zi de primăvară (vă spun sincer că unii oameni sunt foarte nerăbdători, deja am fost etichetată în câteva poze tipice pt această perioadă. clasic). Practic, primăvară e deja de câteva săptămâni, chiar dacă în calendar era iarnă. Dar oare, am avut noi iarnă?! Mhm…nu prea.

Încet, încet rămânem cu mai puține anotimpuri, iar asta este trist. Deși vara este anotimpul meu preferat, iarna este cel mai magic dintre toate. Atunci ne bucurăm de cele mai frumoase sărbători cu tradițiile lor, de zăpadă, de luminițe, de vizita anuală a lui Moș Crăciun. Îmi aduc aminte de anii copilăriei când abia așteptam să ningă și eramc ea mai fericită când mă trezeam dimineața și vedeam că totul este alb. Stăteam toată ziua pe stradă și ne dădeam cu sania, le legam între ele și făceam trenulețul, ne întreceam, făceam oameni de zăpadă și ne îmbulgăream până ajungeam să arătăm și noi ca niște mici Olafi. Ah, făceam și cazemate, dacă știți ce sunt alea (cei născuți în anii ’80-’90 sigur știu).

Ideea e că, pe atunci, iarna chiar ținea 3 luni, iar Moș Crăciun mai venea cu sania. Acum probabil vine cu bicicleta, săracul de el. De ce?! Pentru că nu avem zăpadă, nu când trebuie. Tocmai din acest motiv autoritățile sunt în fiecare an luate prin surprindere, pentru că nu mai știe nimeni când vine iarna. De exemplu, iarna lui 2015 a venit undeva prin ianuarie 2016. Nici măcar nu a întârziat! Am acut cca. 2 săptămâni de zăpadă în care eu am profitat de fiecare ieșire din casă pentru a mă bucura de ea și pentru a face niște poze să arătăm pe instagram. Și cum ieșeam din casă și degeaba, doar pentru a savura scârțâitul zăpezii sub ghete, am cam adunat poze de nu mi-au ajuns 2 săptămâni să le postez. Așa am devenit ciudata aia care punea poze 90% albe când afară erau 15 grade. Până și eu mă săturasem, iar lumea mă întreba dacă m-am mutat la Polul Nord de e zăpadă la mine. Dar ce era să fac?! Nu puteam nici să le păstrez pentru iarna următoare că atunci voi face altele. În telefon nu-mi place să-mi umplu memoria cu lucruri inutile, dacă le urcam în cloud uitam de ele, iar să le șterg nu prea mă lăsa sufletul (2-3 tot am mai șters).

Așa că acum îmi cer scuze public pentru spam-ul cu zăpadă. Cui i-a plăcut, mulțumesc! Cui nu, deal with it, s-a terminat. 😀

Leave a Reply

