16 imagini din 2015

Anul trecut mi-am propus ca acest tip de postare să devină o tradiție de început de an. În fiecare an, în luna ianuarie, voi face o recenzie în fotografii sau, mai bine zis, o recenzie a fotografiilor din anul precedent.

Așa că, după o absență de mai bine de două luni, revin pe blog cu selecția celor 16 imagini din anul 2015. Sper să vă placă!

1. 3 ianuarie 2015, soare, lumină caldă, bucurie…

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

2. a doua zi, 4 ianuarie 2015, același loc, acum cu muuuultă zăpadă. A venit iarna pe bune!

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

3. 6 ianuarie, România sărbătorește Boboteaza. Mi-am petrecut ziua fotografiind întregul eveniment care se face la noi în oraș. A fost o zi superbă, am avut și peripeții, a și nins, am înghețat de nu pot să explic în cuvinte, dar a meritat.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

4. După ce s-a terminat ritualul de la Biserică, inclusiv botezul cailor, a avut loc un concurs cu mai multe probe pentru călăreți și caii lor, ziua s-a terminat cu tradiționalul moment de aruncare a crucii în Borcea. Deși au fost mulți curajoși care s-au aruncat în apă, unul singur a fost câștigător.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

5. în primăvară am adoptat doi peruși frumos colorați și zăpăciți. They’re soooo cute!

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

6. De multe ori când plec de acasă iau și aparatul foto cu mine…

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

7. …uneori am ce să fotografiez prin geamul mașinii.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

8. Primăvara e sezonul în care mă joc cu close-up-ul pe toate insectele și toate plantele. Just for fun! Uneori iese drăguț și am wallpaper nou, cum s-a întâmplat și co fotografia de față.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

9. Am mai fotografiat câteva ferestre și uși.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

10. aprilie 2015, găseam într-o pădure liniște, un loc unde să te deconectezi. Timpul a trecut, lucrurile s-au schimbat radical. Un loc de care mă îndrăgostisem și pe care îl vedeam ca pe un cadru perfect pentru multe fotografii, e acum un loc cu amintiri urâte.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

11. A apărut rapița, trebuia să mă prostesc puțin.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

12. De la balcon văd cele mai frumoase apusuri și admir furtunile.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

13. Pe principiul “When was the last time you did something for the first time?” în vara anului trecut am mers pentru prima oară să văd un concurs de călărie. Trebuie să mai merg!

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

14. Mi-a plăcut atât de mult în 2014 la Aeromania că m-am dus și în 2015. Să vedem ce va fi anul ăsta. Imaginea asta mi-a adus locul 3 la concursul de fotografie organizat după eveniment.

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

15. Anul ăsta am experimentat mai mult în bucătărie, am încercat să fac singură deserturi și nu numai. Și am fotografiat și niște fructe, why not?!

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

16. Faces of myself partea a2a. Și nu se termină aici, promit!

cristina georgescu soopertina blog fotograf 2015 recenzie fotografie romania

15 din 2014 => aici

13 din 2012 => aici

One thought on “16 imagini din 2015

Leave a Reply

