hotel transylvania 2 cristina georgescu recenzie review comedy comedie dracula de vazut

Hotel Transylvania 2

Bună! Sunt Cristina, am 23 de ani și iubesc animațiile.

Am trecut de mult de copilărie, dar asta nu înseamnă că nu mă mai uit la desene animate. Nu este exclus ca, atunci când aprinzi televizorul din camera mea, să fie pe Disney Jr., locul unde îi întâlnesc pe Mickey Mouse și gașca lui de prieteni.

Cât despre filmele de animație, sunt omul care trebuie să vadă tot ce apare. Pentru mine nu există animație bună sau proastă. Unele îmi plac mai mult și le văd de nenumărate ori fără să mă plictisesc de ele, altele mă impresionează mai puțin și le văd o singură dată, dar nu le abandonez (bine, nici filmele proaste nu le abandonez, dacă am început sp văd ceva îl văd până la capăt).

Pentru că nu mai văzusem de mult timp un film, duminică am dat o fugă la cinema cu Andra. Ca de obicei, am verificat de acasă programul pentru a vedea ce filme rulează și, deși erau multe filme interesante, noi am văzut doar Hotel Transylvania 2 și nimic altceva! Nici nu s-a pus problema de a lua în considerare și un alt film. No way! Și dacă tot se apropie Halloween-ul, părea cel mai potrivit film de văzut.

hotel transylvania 2 movie 3d review recenzie about comedie copii amuzant

Dacă subiectul primului film era dificultatea lui Dracula de a accepta că fiica sa este îndrăgostită de un monstru, acum lucrurile s-au mai schimbat. Între timp, după căsătoria lui Mavis cu Johnny, lucrurile s-au schimbat la hotel, oferind serviciile lor și oamenilor, nu numai monștrilor. Startul acțiunii se dă atunci când Mavis dă naștere unui simpatic băiețel pe nume Dennis.

Deși lasă să pară că nu îl deranjează faptul că unicul lui nepot este un simplu om, Drac așteaptă cu nerăbdare momentul în care îi vor apărea micuțului mult-doriții colți de vampir. Apropiindu-se aniversarea celor 5 ani ai lui Dennis, vârsta limită până la care îi pot apărea colții, Drac se agită din ce în ce mai mult și face tot posibilul pentru a-l ajuta pe roșcovan să se transforme într-un vampir. Nu vă dau prea multe detalii despre acțiunea filmului pentru că vreau să mai aveți motive pentru care să mergeți să îl vedeți. Un lucru e clar, încă de la început, animația e cu happy-end pentru celebrul bunic. 😀

Hotel Transylvania 2 este o comedie bună, pe care o poți vedea atunci când vrei să te relaxezi după p săptămână plină, într-o dimineață lungă de duminică. Chiar dacă este un film în care predomină monștrii, puteți să vă duceți copiii, nepoții sau frații mai mici fără nicio grijă, nu vor avea de ce să se sperie.

Pe lângă faptul că am râs destul de mult, mi-a plăcut faptul că au satirizat cumva lumea de astăzi, introducând elemente moderne precum smartphone-ul fără de care nu mai putem trăi, filmulețele de pe youtube devin virale, iar copiii mănâncă avocado pentru că, nu-i așa, este sănătos. Nu mai zic de momentul când Drac și Dennis fac breakdance. :)) Un alt lucru care mi-a plăcut e faptul că o parte din acțiune este plasată în județul meu, undeva destul de aproape de mine, mai exact la Slobozia. Nu am nici cea mai mică idee cum au ajuns ei la orașul asta, dar a fost amuzant să-i aud numele. 😀

Ca să nu o mai lungesc, vă recomand să vedeți Hotel Transylvania 2. Vă veți relaxa, veți râde și vă veți aminti că trebuie să acceptați oamenii așa cum sunt, nu să încercați să îi faceți ce vreți voi să fie.

Leave a Reply

