x factor vs. vocea romaniei antena 1 protv show muzica

X Factor vs. Vocea României

Săptămâna trecută au început celebrele show-uri de X Factor și Vocea României. De primul știam că începe, de al doilea habar nu aveam, dar bănuiam că încep amândouă în același timp, ca de obicei.

Antena 1 a mâncat puțin din mămăligă și a dat startul căutării de comori mai devreme decât trebuia, pe 17 septembrie. Dacă a fost o mișcare bună sau nu, dacă au câștigat ceva sau nu, nu am idee. Unii zic că nu, dar nu am fost curioasă să caut audiențele.

Vineri am prins 5 minute din X Factor. Butonând aiurea telecomanda, mi-a atras atenția momentul lui Emanuel Varga, un băiețaș de 14 ani. Mi-a plăcut! Mult! Am mai văzut apoi vreo doi tipi care au cântat All of me, unul dintre ei varianta în română (nici nu o mai auzisem până acum). Mi-a plăcut și ei, au fost ok. Bine, e clar ca foooarte mulți concurenți vor interpreta melodia asta, așa cum, în alți ani, prea mulți talentați veneau cu Vara nu dorm. Avem noroc că unii chiar au voce și vin și cu variante mai diferite.

În seara asta am zis să văd ce au și alții de oferit, așa că m-am mutat pe Pro. Am văzut-o pe Cristina de la Impact, i-a dat pe spate pe toți. Pardon, i-a întors pe toți. Mi-a întărit cumva părerea că Vocea României e locul unde unii artiști revin după ce au stat departe de scenă pentru o perioadă.

Am văzut apoi un tată și o fiică ce voiau să vadă care e mai tare, mai talentat. Ea l-a convins pe Moga, el nu a avut prea mult noroc acum. Au fost ok, oricum.

Mai butonez puțin și ajung iar la cei care-și caută factorul x. ZBANG! Am văzut-o pe Barbie. Off…

Nu știu ce show să urmăresc, nu știu care e mai bun, care e mai amuzant, mai interesant. Niciunul nu m-a convins. E drept, abia au început, dar dacă nu mă prinde din prima, nu-mi captează atenția de la bun început, e cam greu să se întâmple pe parcurs.

Am urmărit primul sezon din Vocea României cap coadă. Era un show nou, eram și curioasă…ideea e că l-am văzut și am stat cu sufletul la gură la final. Am renunțat apoi, când jurații mai aveau puțin și se băteau pentru a convinge concurenții că trebuie să îl aleagă pe y sau pe z. Mi se părea exagerat, totul dura prea mult, iar eu stau cam prost cu răbdarea.

Pe partea cealaltă, X Factor mi-a atras atenția abia în sezonul 3. Mi-a plăcut Ristei și am urmărit show-ul pentru el. Până atunci mai văzusem câte puțin din preselecții, pentru amuzament. Apoi a venit Brenciu în juriu. Lui îi ia ceva timp până decide dacă dă DA sau NU, la cine renunță… răbdarea mea e mică. Ăsta e defectul meu, n-am ce să fac.

Anul ăsta sunt în ceață rău. E adevărat, mi-am cam pierdut și interesul, dar aș vrea să știu pe care dintre cele două ar trebui să îl urmăresc. X Factor sau Vocea României?! Convingeți-mă!!! Poate vinerea viitoare știu la ce mă uit… 😀

2 thoughts on “X Factor vs. Vocea României

  1. Gustave says:

    Vocea Romaniei all the way. Dozajul de concurenti e mai controlat. Ma refer exact la ce spuneai tu referitor la Barbie. Nu stiu exact cum sunt structurate show-urile anterior de a fi emise pe posturi, dar stiu ca Vocea Romaniei face o selectie anterioara a concurentilor care e mai exigenta decat la X factor. Therefore no Barbie de genul ala. Nu contest ca sunt cantareti de calitate si in partea ailalta. Chiar zilele anterioare am dat de momentul Nicoletei Nuca interpretand “Romania”, melodie a lui Daminescu. Splendid. Dar pentru mine cel putin nu e suficient. La Vocea Romaniei stau cu sufletul la gura sa vad cine se intoarce, nu sa mi dau seama daca un concurent e talentat sau venit pentru poor entertainment (care poate sa fie mai aproape de un numar de circ decat de unul muzical).
    In acelasi timp juriul mi se pare mai de calitate la VR. Desigur, Chirila acum, Brenciu anterior, sunt pusi de dragul divertismentului, pentru ca, banuiesc eu, pana la urma emisiunea trebuie sa prinda la un public cat mai larg si nu doar la o categorie anume. In acelasi registru, formatul VR mi se pare mai catchy. Juratii au o contributie mai mare si in general tachinarile dintre ei ma amuza enorm. O sa exclud totusi de aici maimutarerile lui Chirila. Tot ca un plus, mie imi plac mult Moga si Smiley, nu neaparat ca artisti, cat ca oameni. Ma inspira. In tabara X factor, Brenciu anima atmosfera si mi se pare un plus, cu toate ca, din nou, cred ca avea chimie mai faina cu juratii de la VR. Una peste alta, VR mi se pare un show complet si mai de calitate. Si asigura mai multe scenarii de quality entertainment in sensul ca deja dupa 30 de concurenti te tine in priza jurizarea si ce alege artistul, pe cand dincolo la al 31-lea deja vei fi vazut deja toate reactiille posibile: fie ochi mari + “felicitari’, fie ochi mari + “mare ti-e gradina doamne”, fie o combinatie, ceva cu treaca mearga.

  2. rawmanian says:

    In Romania, Vocea Romaniei mi se pare o emisiune de o calitate mai buna. X Factor Romania nu se poate compara vreodata cu versiunea din UK (pe care o urmaresc de cativa ani de cand locuiesc in Londra). Imi place look-ul blogului tau.
    Am inceput si eu recent sa scriu pe wordpress. Chiar am scris asta-seara despre X Factor UK. As aprecia un follow si poate arunci un ochi pe postarile mele.

Leave a Reply

