Sus #PeToc

Dacă acum m-ar întreba cineva când am purtat pentru prima dată tocuri, nu aș știi să răspund.

Îmi amintesc că am avut câteva perechi de sandale cu talpă ortopedică, nu foarte înalte, când eram în școala primară. De fapt, genul ăla de sandale era foarte popular la vremea aia. Primii pantofi cu toc i-am avut undeva pe la 6-7 ani, când părinții mei au cununat. Mi-i amintesc perfect și nu doar pentru că îi văd mereu în poze. Erau niște pantofi de lac, roz cu puțin alb, să se asorteze perfect cu rochița făcută special pentru mine, de dna Gina. Evident, pantofii respectivi aveau un toc potrivit pentru o fetiță de vârsta aia, 2-3 cm. Dar era toc, da?!

cristina georgescu 7 ani #petoc

Dar experiența mea cu tocurile a început cu mult înainte de asta. Știți scena aia clasică din filmele americane în care o fetiță dă iama în șifonierul mamei și îi poartă hainele și pantofii?! Eh, eu am fost fetița aia. În general, eu am fost un copil cuminte, motiv pentru care ai mei au avut curajul să mă lase de mică să stau singură în casă, bineînțeles verificându-mă. Ce-mi plăcea mie să fac când eram singură?! Să umblu cu lucrurile cu care nu aveam voie. Pe lângă celebrul Smena, ar fi trebuit să stau departe și de pantofii și hainele mamei.

Îmi aduc aminte perfect. Scotoceam prin șifonier, îmbrăcam o bluză de-a mamei, una bună pe care nu o purta zi de zi, apoi fuguța la cuier. Știam exact ce pantofi voi purta, știam exact locul lor. Punct ochit, punct lovit. Era o pereche de pantofi negri, tip stiletto, clasici. Mai mult de atât, ce să vrei? Ah, ce fericire punea stăpînire pe sufletul meu în timp ce defilam pe lungul hol de la intrare. În mintea mea eram la o prezentare de modă, pe un podium adevărat. Dar, în același timp, aveam și un sentiment de teamă și adrenalină, să nu cumva să fiu prinsă în fapt. Nu că s-ar fi întâmplat ceva rău, dar totuși. Lucrurile interzise sunt mai interesante!

Timpul a trecut, fetița a crescut, lucrurile s-au cam schimbat. Dacă atunci aș fi încălțat pantofii cu toc toată ziua bună ziua, acum îi scot la lumina zilei foarte rar. Sunt genul de fată care preferă să fie comodă mai mult decât orice. Încălțările mele preferate sunt teneșii și adidașii. Ei predomină în dulapul meu și de ei am cea mai mare grijă. Se potrivesc în aproape orice situație și cu orice ținută. Îi poți purta atât cu ținute comode, dar și cu ținute mai elegante. Totul e să știi cum să îi combini.

Daaar! Chiar dacă prefer să fiu cu picioarele pe pământ (talpă joasă), îmi plac și tocurile. Ele oferă o eleganță aparte, completează o ținută. Poți schimba complet o ținută, doar înlocuind balerinii sau teneșii cu o pereche de pantofi cu toc. Eu sunt #PeToc destul de rar, la ocazii speciale de obicei. Chiar și așa, nu am nicio problemă cu ele, ne înțelegem foarte bine. Am purtat tocuri în condiții destul de dificile și pentru mult prea multe ore. Sunt o eroină, vă zic!

Când am auzit de Ziua Națională a Femeilor #PeToc am simțit că sărbătoarea asta e făcută pentru mine. E făcută să ne încurajeze, pe mine și pe voi, să purtăm tocuri mai des. Și sunt de acord! Am putea începe chiar de azi!

Ziua Națională a Femeilor #PeToc este un eveniment creat de FashionUp și se sărbătorește azi, 14 septembrie. Pentru a ne încuraja să fim feminine, FashionUp s-a pregătit cu reduceri la toate modelele de pantofi cu toc din magazinul lor. Mie deja mi-a atras atenția o pereche de pantofi magici! 😀 Spor la shopping!

petoc-fb-poza-blog-articol

Leave a Reply

