Faces of myself #2

În octombie anul trecut umpleam internetul cu mine, după cum ați văzut aici. V-am spus atunci cum e treaba cu mine și pozele, nu mă mai repet. Ce nu știți voi e ca atunci a fost doar începutul. Mi-am propus ca în fiecare an, cam în aceeași perioadă, să stau iar în fața aparatului de fotografiat. E acceptabil, e doar o dată pe an. Azi aveam chef să fac asta și am trecut la fapte. Puțin machiaj și îndreptat părul în 5 minute, alte 10 min de pozat și au ieșit câteva fotografii acceptabile, zic eu. Recunosc, îmi cam plac. Pălăria și bluza rezistă (asta e și ideea), același alb-negru, dar de data asta cu muuuulți purici. Intenționam să le păstrez până în octombrie, să fie fix un an, dar nu am atât de multă răbdare. 😀

Asta a ieșit! Ne vedem peste un an. 🙂

faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015 faces of myself cristina georgescu 2015

One thought on “Faces of myself #2

Leave a Reply

