Clătite

Nu cred că există om pe lumea asta căruia să nu îi placă clătitele. E drept, pancakes – clătitele americane sunt, în ultimul timp, mai dorite. Da, sunt mai pufoase, sunt delicioase, dar să nu le uităm pe ale noastre, căci cu ele ne-am făcut mari.

clatite simple rapide gustoase clasice ciocolata

Este unul dintre deserturile care îmi aduc aminte de copilărie, este ușor de făcut, rapid și mega dulce. Chiar e prea adulce, având în vedere că mie îmi plac cel mai mult cu ciocolată. 😀

Dacă altă dată trebuia să conving eu pe cineva să-mi facă clătite, de mulți ani mă descurc singură și le fac eu pentru alții (cică sunt mai bune). După mai multe rețete încercate de-a lungul timpului, am rămas la cea pe care v-o împărtășesc acum.

Spor la treabă! 🙂

clatite simple rapide gustoase clasice ciocolata

Ingrediente:

  • 4 ouă;
  • 2 linguri ulei;
  • 240 gr făină;
  • 500 ml lapte;
  • 1 pliculeț zahăr vanilat (eu îl folosesc pe cel cu scorțișoară de la Dr. Oetker);
  • un praf de sare.

clatite simple rapide gustoase clasice ciocolata

Se amestecă ouăle cu sarea, uleiul, zahărul vanilat și cu făina, după care se adaugă treptat și laptele. Se coc în tigaia încinsă și gata. După o muncă de 15-20 de min aveți clătite cât cuprinde pe care să le umpleți după cum doriți și să le împărțiți cu cei dragi!

Poftă bună!

clatite simple rapide gustoase clasice ciocolata

Leave a Reply

