Azi nu

Azi de dimineață m-am întors de #prinmehedinti. Cred că pentru mine a durat cel mai mult călătoria asta…am plecat mai devreme decât restul și am ajuns acasă ultima. Aș vrea să vă povestesc cum a fost, dar nu sunt în stare acum. Tot ce pot să mai zic e că a fost prea bine și că a trecut prea repede, ca orice lucru frumos.

Între reprizele de somn (când ai niște păsări tembele care cârâie cât e ziua de lungă e cam greu să dormi atunci când vrei tu) aș fi vrut să scriu ceva…nu mi-a ieșit. Am încercat să selectez și să editez pozele din telefon, dar nici cu asta nu am avut mare succes. Am pus totuși o poză pe instagram, să nu treacă ziua fără puțină activitate pe acolo. O poză din care nici eu nu înțeleg nimic și pe care acum aș șterge-o. Mi-e greu și să decid dacă o șterg sau nu, aiurea. Nici nu știu dacă e vorba numai de oboseala acumulată sau doar pentru că-mi pare rău că s-a terminat. În fine.

Până revin cu impresii și instagrame* vă las cu un instagram și o panoramă făcută din Castelul de Apă, monument istoric transformat în spațiu pentru expoziții de artă, un simbol al orașului Drobeta Turnu Severin.

Și ce dacă plouă?! #iarebine #prinmehedinti #tfbMH #soopertinathetraveler

A post shared by C R I S T I N A (@soopertina) on

*a fost prima dată când am cărat aparatul foto degeaba. nu l-am scos din rucsac deloc.
Leave a Reply

