Îmi iau jucăriile și plec

…plec departe.

Vă întrerup activitatea ca să vă anunț că peste câteva zile plec #prinMehedinți. Pentru voi asta nu schimbă nimic, dar eu vă zic că trebuie să urmăriți hashtag-ul pe facebook și, mai ales, pe instagram. Nu o să vă pară rău, garantez!
prinMehedinti

Mai multe nu pot să vă spun pentru că nu știu nici eu. Nici nu-mi trebuie să știu acum, mi-e suficient că am fost aleasă să merg. Și îmi și doream să ajung prin zona aia, deci e perfect. Pe lângă asta, mini vacanța asta (ca să-i spun așa) vine exact la fix, atunci când aveam mai mare nevoie de ea. Nevoie de o ieșire din monotonia zilnică, nevoie de alt aer, de relaxare, energizare și încărcare a psihicului. Trebuie să recunoaștem că toți avem momente când nu suntem bine cu noi, când suntem prea stresați și obosiți de anumite lucruri și trebuie să ne redresăm.

Fără prea multe cuvinte, eu sunt puțin nerăbdătoare să descopăr locuri și oameni noi. 🙂 Voi țineți minte doar #prinmehedinti .

Cât despre fotografiile de mai jos, nu au nicio legătură cu proiectul ăsta, doar că sunt cam vechi și am zis să le scot la lumina zilei.

cu_oile (2) cu_oile (3) cu_oile (4) cu_oile (5) cu_oile (1)

Leave a Reply

