Furtuna de azi

Încă de la prima oră a dimineții, au început să apară statusurile legate de norii din București. Încet, news feed-ul a fost plin de poze cu cerul. O dată la câteva astfel de poze mai vedeam câte un “La mulți ani!” zis sărbătoriților zilei sau un status legat de, ca să vezi, vremea de afară.

furtuna-1

Spre deosebire de alte dăți, acum chiar nu mă deranjau toate astea. La mine era un mega soare, zici că eram la capătul celălalt al lumii. Ba chiar eram puțin invidioasă (să zicem) pentru că mă gândeam la mirosul de praf ud, la senzația unei ploi de vară. Iubesc acel miros de praf udat de ploaie, incomparabil!

furtuna-2Ca să îmi treacă, imediat a ajuns furtuna și la mine. Că doar distanța dintre București și Fetești e un fleac, câteva zeci de minute, care zboară repede.

Acum recunosc, eu am ieșit pe balcon să strâng rufele, dar nu m-am putut abține să nu imortalizez momentul.

furtuna-4

A durat ceva, au fost multe fulgere, tunete super puternice, dar am fost curajoasă (de data asta) și am stat pe balcon permanent. Enjoy! 🙂

furtuna-5 furtuna-8

 

2 thoughts on “Furtuna de azi

Leave a Reply

