În pădurea minunată

Pădurea pe care o știu de când eram de-o șchioapă, pădurea pe lângă care trec frecvent și totuși abia astăzi m-am oprit la ea.

ipm_1

Încă de când aveam ani mai puțini decât degetele de la o mînă îmi plăcea să pierd timpul uitându-mă prin pungile și albumele cu fotografii. Asta fac și acum. Mă uit de n ori la ele și nu mă plictisesc niciodată. Aproape cea mai bună metodă de relaxare, e în top 3.

ipm_2

Pădurea asta o vedeam mereu în aproape toate fotografiile tatălui meu, de când era tânăr fecior. Aici își petrecea timpul liber alături de gașca de prieteni și tot aici făceau grătar de 1 mai, că tot se apropie marea sărbătoare. Aici era făcută poza aia în care el era înconjurat de toate fetele din grup, despre care eu credeam și ziceam la toată lumea că sunt gagicile lui tati actuale (în momentul respectiv, când îi povesteam doamnei educatoare despre ce văzusem eu în poze). Copil nebun și cu imaginație.

ipm_3Azi am tras pe dreapta pentru 5 minute. 5 minute de magie, în oaza asta de liniște. Într-un astfel de loc simplu, uiți de tot, te deconectezi complet, nu-ți mai trebuie nici tehnologie, nu simți lipsa smartphone-ului sau a internetului. Nici nu mi-am dat seama că mi-am uitat telefonul în mașină, decât atunci când m-am întors și aveam câteva apeluri ratate și multe notificări de la diverse aplicații. Nici măcar nu am avut intenția să-l caut în buzunar și să-l scot ca să fac o poză. Și nu pentru că aveam aparatul cu mine (cu care altcineva imortaliza momentul), ci pentru că am preferat să mă bucur de moment, să fotografiez cu ochii și să imprim în minte și în suflet. Uneori e mai bine așa.

ipm_4 ipm_5

Păcat că am fost pe fugă și nu eram pregătiți de-un picnic. Poate altă dată. Sper. Trebuie să revin.

ipm_6

2 thoughts on “În pădurea minunată

Leave a Reply

