Ianuarie

În ultimul timp m-am axat mai mult pe fotografia cu telefonul și pe instagram, în încercarea de a progresa și de a fi constantă, dar și pentru că e mai la îndemână, având mereu telefonul cu mine. Aparatul atârnă mai greu pe gât, umăr sau în geantă, pe când telefonul se strecoară în buzunar. Ăsta este unul din motivele din cauza cărora nu am folosit foarte mult dslr-ul în ultimele luni.

Pe lângă Bobotează (unde am înghețat cât pentru două luni), din luna ianuarie nu am foarte multe imagini, decât ce se vede mai jos.

Da, știu că în ultimele zile au fost aproape 30 de grade afară, dar eu acum am mai aruncat cu privirea prin foldere. Și am zis să mai umplu spațiul pe aici, că bătea vântul.

Leave a Reply

