Trecut-au anii

Cu totii am vazut la un moment dat cel putin un articol cu remakeuri ale fotografiilor din copilarie. Majoritatea pe care le’am vazut erau foarte bine facute si amuzante. Sau acele proiecte in care o fotografie veche este folosita pentru a imortaliza acum acelasi loc. Nu stiu exact cum sa explic, dar sunt sigura ca stiti la ce ma refer.

Anul trecut am incercat sa fac si eu cateva astfel de fotografii (link). E drept ca cea care a iesit cel mai bine este prima pe care am facut-o. Asta este si poza mea preferata (cu mine cand eram mica). La celelalte a fost cate ceva care m-a impiedicat sa ma indepartez si sa prind mai mult din cadrul de pe langa. Dar poate voi incerca din nou candva.

Varianta de atunci, facuta si editata cu instagram nu a fost nemaipomenita, dar a fost destul de apreciata si mi-a adus si o mica atentie de la un concurs. Intre timp am mai stilizat-o putin si am ramas la varianta alb/negru. Mi se pare mie ca arata mai bine. Asa cum mi se pare ca orice fotografie arata mai bine in varianta alb/negru. Sau asta e doar in capul meu. Whatever!

Ideea e ca de un an ma gandesc sa fac un remake al acestei fotografii, intre timp mi-a sugerat mai multa lume aceasi lucru, iar azi mi s-a pus pata. Rau de tot! Si cand mi se pune pata, nu pot sa mai am rabdare pana la momentul potrivit pentru a face ceva (cand ar fi fost afara cel putin 20 de grade si nu ar mai fi batut vantul).

Dupa mai bine de 15 ani (poza initiala cred ca e facuta in ’96), am depasit si inaltimea gardului, motul a disparut, ochii sunt aproape la fel de deschisi/inchisi (pentru ca vant), bretonul nu mai e (slava Domnului), sosetele sunt acum dresuri (pentru ca vant), vanataile de pe picioare s-au mai imputinat (trust me), pantofii nu mai sunt  albi, iar manecile s-au lungit.

This is it! 🙂

Leave a Reply

