15 imagini din 2014

M-am gandit eu asa, la ceas de seara, ca ar fi bine sa imi stabilesc niste obiective pentru blog-ul asta si niste postari frecvente, ca sa aiba si el un sens. Si sa nu moara (din lipsa de postari). Bine, mi-am si adus aminte de o postare de acum 2 ani.

(stiu, in fiecare an zic ca o sa ma ocup mai mult de el, ca o sa postez mai des, dar nu am reusit sa fiu constanta. nu am reusit sa postez macar 1 data pe saptamana cum imi propusesem candva.)

Ei si tocmai din acest motiv m-am gandit ca ar fi dragut/interesant ca la fiecare de inceput de an sa fac o recenzie in fotografii a anului ce tocmai s-a incheiat. E mai mult decat potrivit avand in vedere ca blog-ul asta este facut din pasiunea pentru fotografie, din dorinta de a avea un spatiu al meu, expozitia mea virtuala. A mea si numai a mea. Si cum acest blog a fost creat undeva pe la mijlocul lunii ianuarie, postul acesta va fi un fel de ‘post aniversar’. 2in1. Oferta.

Nu pot sa zic ca voi alege fotografiile care imi plac mie cel mai mult din cele pe care le-am facut in anul respectiv. Asta pentru ca niciodata nu sunt 100% multumita de rezultat. Mereu este loc de mai bine. Si nici nu sunt genul ‘vai ce fotografii frumoase fac’, ‘vai ce priceputa sunt’etc. Nu, eu sunt realista, imi stiu locul, stiu cat de mult mai am de invatat si ca pot muuuult mai mult de atat. Tocmai d-asta voi alege fotografii care imi aduc aminte de locuri/oameni/momente cheie, speciale, care trezesc in mine anumite emotii. Care au legatura cu momente semnificative pentru mine. Si mai apoi, daca e cazul, fotografii care pur si simplu imi plac.

Dupa mai multe selectii, astea sunt cele 15 favorite din 2014. Enjoy! 😀

bof14-1

Imi place sa fotografiez ferestre, am mai spus-o. Mai multe aici.

bof14-2

bof14-3

Asta este prima mea fotografie care a facut parte dintr-o expozitie, mai exact la Fotogeografica.bof14-4

Iubesc caii! Despre vizita la herghelie am scris aici. 😀
bof14-5

Povestea Isabelei m-a lasat fara cuvinte. Mi-a ramas in minte si in suflet.bof14-6 bof14-7

bof14-8 bof14-9 bof14-10

Jurgis Kairys la Aeromania 2014. Prima data cand am fotografiat la un astfel de eveniment.
bof14-11

AeroNautic Show Lacul Morii 2014. Daca prima data mi-a placut, am zis sa mai incerc. Can’t wait for the next ones. 😀bof14-12 bof14-13

1 Decembrie.
bof14-14Si o incercare de food photography, iesind din zona mea de confort.

bof14-15Ne vedem peste un an cu 16 fotografii din 2015. Pana atunci, dau ce-i mai bun din mine, ca sa aveti de ce sa reveniti.

2 thoughts on “15 imagini din 2014

Leave a Reply

