Somon la cuptor

Nu, acesta nu este un blog culinar! Nici nu stiu ce fel de blog e sau daca se poate considera un blog in adevaratul sens al cuvantului. Este doar un loc al meu unde sa-mi ‘expun’ fotografiile si unde mai scriu eu aiurea, cand ma apuca.

Dar pentru ca a mea mama este o gospodina desavarsita, celebra deja pentru prajiturile pe care le face (cam rar in ultimul timp ca cica suntem la dieta *hahaha*), m-am gandit ca ar fi bine sa o laud putin.

De multe ori isi pozeaza cu operele cu telefonul si le posteaza pe facebook (mereu se gaseste cate o gravida careia sa ii faca pofta si care sa o injure *hahaha again*), dar de data asta am zis sa ii fac niste poze mai decente, chiar daca lumina si fundalul nu sunt tocmai potrivite, iar eu habar nu am sa fotografiez mancare.

*sunet de tobe*

In seara asta va prezentam somonul la cuptor!

somon-1

Reteta:

  • se taie somonul in bucati potrivite;
  • se condimenteaza cu sare, piper si cimbru (dupa bunul plac, se pot folosi si alte condimente);
  • se stropeste cu putin ulei de masline;
  • asezam somonul intr-o tava antiaderenta (noi am folosit celebrul dry cooker :)) ) si il bagam la cuptor la 190 de grade, cca. 15-20 de minute;
  • cartofii sunt fierti cu sare si putin vegeta, iar pe deasupra am pus putin busuioc (puteti pune si unt peste ei).

Voila! Simplu si bun.

somon-2 somon-3

Societatea noastra va ureaza pofta buna! 😀

Leave a Reply

