Faces of myself.

În ciuda pasiunii mele, mie nu îmi place să stau în fața camerei foto. De nicio culoare. Motiv pentru care nici nu am foarte multe poze cu mine. Nu am nici poze drăguțe, nici poze pe care nu ar trebui să le vadă nimeni, nu am poze deloc. Nici nu ar trebui să mă plâng având în vedere că din cauza mea nu apar în poze. Dacă văd un aparat îndreptat spre mine mă fac disparută imediat, mă ascund, fac eu ceva. Dacă sunt luată prin surprindere și nu ‘simt’ că sunt pozată e ok.

Dacă mă gândesc acum la o poză drăguță, care să-mi placă destul de mult, îmi dau seama că e o poză făcută acum 2 ani și ceva. De atunci și până acum nu cred că am mai adunat 10 poze în care să-mi placă de mine. Și asta înseamnă foarte puțin într-o societate în care oamenii își fac selfie-uri cât e ziua de lungă (și le mai și urcă pe toate pe facebook, de parcă nu ar fi toate la fel).

Așa că mi-am făcut acum o duzină de poze, să-mi ajungă pentru cel puțin 1 an. Și pentru că încă nu m-am plictisit de ele (de ieri până azi), le pun aici. (poate e cineva curios cum mai arăt:)) )

Enjoy! 🙂

simple story: having a good day, amazing vibe, feeling pretty and funny. put on some make-up even if i am not allowed to do it. found a red vintage hat. accessorised it with a basic stripes blouse. set the camera and let the fun begin. done.

gca (2) gca (4) gca (5)gca (6) gca (7) gca (8) gca (9) gca (10) gca (11) gca (12) gca (13) gca (16) .

One thought on “Faces of myself.

Leave a Reply

