Instadiary de instameet

Weekend-ul care a trecut a avut loc cel de-al zecelea instameet global #wwim10. Evident ca Bucuresti nu putea lipsi de pe harta marilor orase care au luat parte la #wwim10. Echipa @igersbucharest a invitat toti instagramerii sa se cunoasca si sa petreaca o dupa-amiaza calda de duminica impreuna.

Imi doream de ceva timp sa merg la un instameet. Este o buna modalitate de a socializa, de a cunoaste instagramerii pe care ii urmaresti cu interes, dar si de a te relaxa si de a te simti bine in compania unor oameni cu pasiuni comune. Daca alta data aveam diferite motive pentru care nu puteam ajunge, de data asta lucrurile si programul meu se sincroniza perfect astfel incat sa am dupa-amiaza de duminica libera. Singura problema era ca din cei care au raspuns going la event nu cunosteam pe nimeni. Pentru mine asta reprezenta o mare problema. Nu stiu cum sunt altii, dar eu ma simt ciudat atunci cand merg undeva unde nu cunosc pe absolut nimeni. Sunt sociabila, ma imprietenesc destul de repede cu oamenii, dar sunt cam prea timida at first si nu sunt nici genul care sa se bage in seama aiurea.

10724812_835643059792262_1219644995_n

Daaaar ziua mea s-a luminat in momentul in care Andra mi-a spus ca merge la #wwim10ro. *hip hip ura* Nu am mai avut niciun motiv pentru care sa lipsesc so there i was. 🙂

Ne-am intalnit la Galateca unde am fost asteptati cu o surpriza: o instalatie de fotografie cu fotografii, bineinteles, de pe instagram.

10693517_1553848591496090_1283509973_n

A ROMANIAN STATE OF MIND este numele celui mai nou concept expozitional GALATECA ce va explora interdisciplinar, prin intermediul unei instalatii de fotografie, universul cultural romanesc din retelele de socializare.

A Romanian State of Mind este si un tribut adus pasiunii si entuziasmului voluntar cu care comunitatile online promoveaza Romania in lume.

(sursa: galateca.ro)

10693817_699676313445236_1718147698_n

Dupa cateva zeci de minute bune in care am facut cunostinta, am socializat, am pozat si am instagramat :)) am mers la Ateneul Roman unde, ca sa vezi, am facut acelasi lucru. Poze peste poza, edit, upload. Over and over again. Am facut cateva poze de grup ca sa vada toata lumea cat de multi ne’am strans si apoi ne-am retras la Eden sa mai socializam (cuvantul zilei) putin. 😀

Punctul culminant a fost atunci cand la instameet-ul nostru si-a facut aparitia o nunta. Cum ne-am ales o locatie ‘buna de poze’, am fost invadati de miri, nasi si nuntasi care au venit la Ateneu pentru a face sedinta foto specifica nuntilor. Noi am profitat de moment si ne-am bagat in albumul lor foto, rugandu-i sa facem cateva poze impreuna. Noi pt instagram, ei pentru a tine minte momentul. A fost amuzant. Pe bune acum, cate instameet-uri au mai avut parte de o nunta?!

10689450_10203904437903735_7444493138630049489_n

10724270_840565149316704_122729705_n

Well, eu m-am simtit minunat! m-am bucurat ca am ajuns, m-am bucurat sa cunosc persoanele pe care le urmaresc. Imi pare rau ca nu am reusit sa fac cunostinta chiar cu toata lumea. Can’t wait for the next one! 😀

p.s. pe viitor sa va prezentati dupa modelul ‘nume/insta nickname’ ca sa fie mai usor de recunoscut si retinut. :))

1389943_465116713626362_1071307447_n

Rezumat de weekend, in 2 insigne.

Leave a Reply

