Stai cu ochii pe Instagram!

Prima mea intalnire cu Instagram, acum multi ani traiasca (pe naiba, 1 an si ceva), nu a fost una tocmai reusita. Nu a reusit sa ma impresioneze si sa ma prinda in vraja sa. O respingeam categoric, crezand despre ea ( e o ea, nu?! ca doar e o aplicatie) ca este total lipsita de sens si ca este doar o alta retea unde sa isi posteze anumite specii de oameni pozele in care se pupa in oglinda.

La un moment dat am zis sa ii mai dau o sansa. Am reinstalat’o si am inceput sa ma joc putin cu ea, ca sa o cunosc mai bine. La inceput editam poze cu filtrele ei, dar nu le si postam. Pentru a avea o relatie reusita, am facut pasi mici. Acum incerc sa postez constant imagini din viata mea monotona. 😀

Parerea mea de acum este total opusa parerii mele de acum un an, sa zic. Este una din aplicatiile pe care le folosesc cel mai des. Este o comunitate impresionanta de artisti, pentru ca nu’i asa, se face arta si cu telefonul mobil. Am descoperit o multime de oameni talentati pe Instagram, care’mi incanta ochii in fiecare zi cu imaginile lor minunate. Sa nu mai zic de faptul ca sunt si o gramada de concursuri pentru ‘obsedatii’ de Instagram.

Singurul lucru care nu e tocmai pe placul meu este faptul ca unii inca nu au inteles rolul acestei aplicatii. Altfel nu inteleg de ce pe profilurile lor se gasesc numai imagini facute cu DSLRul, super editate in photoshop si, mal ales, cu semnatura pe ele. La dracu! Cine iti fura pozele de pe instagram?!?!

Ideea e ca eu voiam sa va zic ca in zilele urmatoare trebuie sa stati cu ochii pe Instagram pt ca o sa aveti ce vedea. Eu una o sa fac abuz de aplicatie si o sa fiu cu ochii pe ea mai mult ca oricand, pentru ca se intampla niste lucruri faine.

In primul rand, in aceasta seara, are loc un Instameet in Bucuresti. Cam tarziu scriu despre asta, dar nu conteaza. @igersbucharest organieaza un instameet care are ca obiectiv principal Hotelul Capitol. Pe langa faptul ca este o adunare de oameni faini si talentati, instameet’ul se lasa si cu concursuri si premii, dupa cum urmeaza:

1. Premiul “Hotel Capitol” pentru cea mai frumoasa imagine/videoclip al hotelului, aleasa din fotografiile cu Hotel Capitol publicate in perioada desfasurarii concursului 21 august – 4 septembrie, insotite de hashtag-ul #HotelCapitolBucharest.

2. Premiul “Fotografia zilei” pentru cea mai frumoasa imagine / videoclip de la instameet, aleasa din fotografiile postate in ziua de 4 septembrie, insotite de hashtag-ul #HotelCapitolBucharest si #TakeMeTroughBucharest.
Premiul consta intr-o rama foto digitala oferita de Agentia de research Future Marketing.

3. Premiul “IgersBucharest” pentru cea mai frumoasa imagine / videclip despre Bucuresti, aleasa din fotografiile publicate in perioada desfasurarii concursului, 21 august – 4 septembrie, insotite de hashtag-ul #TakeMeTroughBucharest si #HotelCapitolBucharest.
Premiul consta intr-o rama foto digitala oferita de Bucharest Daily Secret.

10522573_10152628027797801_8601139977485794784_n (1)

 

Celalalt eveniment pe care trebuie neapart sa il urmariti este #priNeamt, aflat deja la a treia editie. In perioada 5-11 septembrie, 60 de bloggeri din Romania, Anglia si Republica Moldova vor colinda tot Neamt’ul si ne vor impartasi povestile lor, astfel incat sa ne trezeasca pofta de duca si sa ne convinga sa punem judetul Neamt pe lista noastra de locuri pe care trebuie sa le vedem. Acum multi ani am fost si eu intr’o tabara prin zona, dar cum nu am vazut mare lucru, abia astept sa descopar frumusetile locului acum, prin intermediul lor. (Andra, ma bazez pe modul tau de a povesti si pe fotografiile tale. Have fun! 😀 )

10522573_10152628027797801_8601139977485794784_n

5-11 septembrie 2014. Tot ce-i de văzut #priNeamt! Urmărește ediția a III-a a celui mai important eveniment dedicat promovării în mediul online a unui județ din România. Află mai multe detalii pe http://goo.gl/Lw8mzy Organizator: Eventur Bucharest. Powered byPetrom Romania. Parteneri principali: Autoritatea Națională pentru TurismConsiliul Județean NeamțPrimăria Piatra NeamțHotel Bistrița din DurăuBlue Air și Autoboca Rent-a-car.

 

Leave a Reply

