Senzații tari la AEROMANIA 2014

Sâmbătă, 19 iulie, am fost prezentă la AEROMANIA 2014 și cât mă bucur că am reușit să ajung!!!

AEROMANIA este un miting aviatic organizat în fiecare an la Aeroportul Internațional Tuzla, pentru a sărbători ziua Aviației (20 iulie).

La infiintarea sa, in 1998, REGIONAL AIR SERVICES a fost printre primii operatori privati in aviatia din Romania.
In 1999, REGIONAL AIR SERVICES a preluat baza de Aviatie Utilitara din Tuzla, devenind, astfel, primul aeroport privat din Romania. Astfel, oferta de operare este dublata de cea de servicii aeroportuare. Cu o suprafata de 36 ha, aeroportul dispune de doua piste inierbate, 4 heliporturi, un hangar de 1200 mp, doua cladiri administrative(A+B), cladire administrativa noua (C) cu destinatie instruire pentru scoala de zbor si scoala de supravietuire pe mare, simulator B 732 seria 300 pentru pregatirea la sol a personalului de bord, simulator instruire stingerea incendiilor si autosalvare, simulator pentru scoala de zbor FNPT II, depozit de combustibil cu capacitate de 200.000 litri – un nou depozit fiind in constructie, anexe, remiza auto si parcare.

(sursă: http://www.regional-air.ro)

Prea multe eu nu am de zis despre acest eveniment, nu pentru că nu m-a impresionat, ci pentru că nu pot exprima în cuvinte tot ce am simțit la fața locului, nu găsesc cuvintele potrivite pentru a descrie ce a fost acolo. Este doar al doilea show aviatic pe care îl văd și, la fel ca prima dată, mi-a plăcut foarte, foarte mult și mi-a lăsat așa o dorință de a vedea tot ce se poate de acum înainte.

În câteva ore am trecut prin nu știu câte stări. Tot timpul mi-a fost teamă ca nu cumva să se întâmple ceva, eu fiind mai fricoasă și uneori puțin cam paranoia. M-am speriat de fiecare dată când, de nicăieri, apărea un avion care zbura foarte aproape de noi și nu mai aveam timp să reacționez. Au fost momente când am preferat să las aparatul foto în favoarea ochilor și să memorez imaginile în mintea și în sufletul meu. Așa sunt eu, mai am astfel de momente când mi se pare mai important să privesc decât să fotografiez. Au fost și momente când nu știam dacă îmi e mai mult sete decât foame sau dacă m-a bătut soarele prea mult în cap. Pe lângă toate astea, cu toată frica mea, tot timpul mă întrebam ce simt piloții în momentele alea și mă gândeam cât de mult îmi doresc să zbor (cu altceva decât cu un avion de pasageri), dar și să sar cu parașutaaaaaaaaaaaaaaaa!

Pe parcursul evenimentului au evoluat Iacării Acrobați, Jurgis Kairys, Aeroclubul României și formația de acrobație Hawks of Romania, dar am putut vedea și salturi cu parașuta și elicoptere. În același timp, spectatorii au putut admira o expoziție de mașini de epocă, s-au delectat cu mici și bere și i-au ascultat cântând pe cei de la Vița de Vie și pe Mihai Mărgineanu.

Cred că AEROMANIA 2014 a fost un real succes având în vedere că au fost foarte mulți spectatori, s-a lăsat cu muuulte aplauze și s-a băut toată berea.  😀 (după o zi lungă, în care nu prea am mâncat și nici nu am băut prea multă apă, aveam o mare, dar mare poftă de o bere rece, însă am rămas cu pofta pentru că nu am mai găsit bere la standuri! bine, mai aveau bere fără alcool și bere cu lămâie – pe care nu pot să o înghit)

Uitam să zic de faptul că au fost atât de mulți oameni, încât Tuzla s-a transformat într-o mare parcare! Mașinile erau parcate pe toate drumurile, oriunde te uitai le vedeai aliniate civilizat. Seara, când am plecat, am mers atât de mult până la mașină, încât aveam impresia că o să ajung în Constanța..

Mai multe imagini de la eveniment gasiti pe profilul meu de Facebook, dar si pe profilul Ras Aeroport Tuzla Lrtz. 🙂

LE: M-am jucat puțin și am încercat să fac câteva gifuri 😀

output_2ERMbE output_80W4eP output_i5vqlF output_r5f2o3 output_rG3iS5

4 thoughts on “Senzații tari la AEROMANIA 2014

Leave a Reply

