Aparat foto de unica folosinta

Aparatele de fotografiat de unica folosinta sunt niste aparate compacte, foarte usoare (fiind facute din plastic), ideale pentru cei carora le place fotografia pe film sau pentru cei care nu doresc sa suporte in fiecare zi de vacanta greutatea unui dslr, ci prefera aparatele care incap foarte usor in buzunar.

Am primit si eu un astfel de aparat de unica folosinta, in urma concursului organizat de fetele de la TravelGirls.ro, si l-am scos in lume imediat. Imi place sa fotografiez pe film pentru ca pana in momentul in care duc filmul la developat uit tot ce am fotografiat si devin foarte nerabdatoare si curioasa sa vad ce a iesit. Eu nu detin un SLR, ci folosesc acest aparat de unica folosinta si inca unul compact, aparatul familiei, de pe vremea cand nu aveam inca o sapuniera digitala. Chiar daca nu ai posibilitatea sa-ti setezi singur aparatul, te poti “juca” folosind diferite filme: filme expirate, filme alb/negru etc.

Aceste aparate mici, dragute si foarte colorate au un film clasic de 35 mm, cu 27 de cadre, o sensibilitate ISO de 400 si un blitz incorporat. Exista aparate de fotografiat de unica folosinta care sunt rezistente la apa, potrivite pentru o vacanta la mare. Ele reprezinta varianta cea mai ieftina pentru doritorii de fotografii subacvatice, avand un pret care nu depaseste 100 RON.

Ce vreau eu sa spun de fapt despre aceste aparate foto de unica folosinta este faptul ca ele mai pot fi folosite dupa terminarea primului film. Da, e putin ironic, dar adevarat. Bine, acum nu garantez pentru absolut toate modelele existente in lumea asta, dar din ce am mai citit si din ce am testat pe aparatul meu, este posibil sa mai fie utilizat cel putin o data.

10487590_904244749591415_8111961201511217990_n

In primul rand, aparatul trebuie desfacut cu grija, astfel incat sa nu se sparga carcasa de plastic, care este prinsa in cateva mici cleme. De obicei, cei de la centrele foto, dupa ce iti scot filmul, o sa iti arunce aparatul pentru ca daca numele lui spune ca este de unica folosinta, trebuie sa o luam de buna. Eu le-am cerut sa imi inapoieze aparatul asta cum este in ideea ca, chiar daca nu il voi putea refolosi, il voi monta si il voi pastra ca obiect de decor printre alte aparate. Asta este de fapt cel mai important pas, sa ti se inapoieze aparatul.

Apoi il montezi destul de usor pentru ca, daca au avut grija cand l-au desfacut, nu vei avea multe bucati. Ii pui un film noi, prinzi si capacul din spate et voila, poti sa fotografiezi din nou. Este posibil sa nu mai poti folosi blitzul; eu am observat ca nu mai are deloc cupru pe placuta respectiva si nu mai face contact, dar nici nu ma deranjeaza pentru ca oricum nu prea il foloseam.

Daca vrei sa faci un cadou special unui prieten pasionat de fotografie sau pur si simplu ai ramas in pana de idei, poti alege un astfel de aparat de fotografiat.

$T2eC16J,!)8E9s4l5-79BRboZVTKJQ~~60_57 agfa-lebox-flash-400-27-aparat-foto-de-unica-folosinta-cu-blit-13342 Aparat-foto-de-unica-folosinta--quot--Love--quot--27-cadre---400-ISO-cu-blitz-incorporat-33495 difox-happy-click-aparat-unica-folosinta-iso-400-135-27-2-buc-22431

kodak-funflash-800-27-aparate-foto-de-unica-folosinta-2-bucati-13339-1

One thought on “Aparat foto de unica folosinta

Leave a Reply

