10 motive pentru care…F64

Acum 5-6 ani am inceput eu sa pun cap la cap informatiile acumulate pana atunci, am realizat cat de mult imi place fotografia si bineinteles ca imi doream din ce in ce mai mult un DSLR. Toata ziua buna ziua ma uitam pe F64, analizam toate aparatele, imi faceam sange rau si ma culcam apoi cu gandul la nu stiu cate obiective. Aveam si eu un obiectiv: sa am un Dslr, cat mai repede! Pe atunci, mama mea nu intelegea de ce trebuie sa dea atatia bani pe un aparat, cand am deja unul..ce, sapuniera aia ce are?! Merge?! Atunci de ce vrei altceva.. Adevarul e ca acea sapuniera a fost destul de scumpa la momentul respectiv. Acum as lua 3 compacte de banii aia. Sau un body entry level. E ceva, totusi. De fiecare data cand ma prindea ca stau cu ochii numai pe F64, mi se spunea sa am rabdare ca voi primi aparatul mult dorit de majorat, sa fie cu o ocazie speciala, sa tin minte. Si parca timpul trecea tot mai greu. Ma tot gandeam si ma tot razgandeam in legatura cu aparatul pe care il vreau, bineinteles sa se incadreze intr-o anumita suma de bani. Asta pana cand mi s-a spus “maine mergem sa-ti iei aparat” si atunci nu a mai contat nimic, am luat ce am gasit din toata lista mea de preferinte. Oricum, euforia era atat de mare ca nici nu ma mai gandeam eu la ce review-uri citisem, la date tehnice si alte cele. Bucuria era imensa, dar s-a cam dus atunci cand am constatat ca bateria aparatului era goala si nu puteam nici macar sa il deschid. Se poate spune ca l-am luat pe ghicite, fara testat. Cred ca la momentul respectiv am fost putin sceptica, i’m queen paranoia, dar nu mai aveam rabdare, era obligatoriu sa ma intorc acasa cu un aparat! Se poate spune ca dupa ce am asteptat atat de mult, puteam sa mai astept, sa caut altceva, dar nu. Eu am fost hotarata! 😀 De atunci si pana acum, atunci cand am avut nevoie de ceva, sa cumpar ceva sau sa ma informez in legatura cu un produs, nu cred ca am vizitat un alt magazin de profil, nici macar nu mi-a trecut prin cap. Nu pentru ca nu ar exista un altul, ci pentru simplul fapt ca F64 imi vine imediat in minte, pentru ca stiu ca gasesc orice acolo, avand o gama de produse mai mult decat diversificata.

In doua saptamani in care am stat mai mult la F64 decat acasa, am avut timp suficient sa ma gandesc la motivele pentru care imi place F64. Am gasit cateva si sunt sigura ca mai sunt si altele care nu imi vin acum in minte.

1. Magazinul este foarte mare si foarte bine organizat. Sunt sigura ca putea fi si mai mare, niciodata nu e suficient, dar in comparatie cu magazinul vechi. cred ca e muuult mai bine acum. Imi place cum e structurat, nu sunt amestecate toate, se stie clar unde sunt compactele, unde gasesti un rucsac sau un trepied daca ai nevoie, unde e Nikon-ul si unde Canon-ul sau unde e zona de print.

2. Sala de curs. E foarte bine ca exista, este un saptiu mai mult decat potrivit pentru sustinerea unor seminarii sau workshop-uri foto si, pe langa asta, mai este si spatiu expozitional. Eu am participat la unele seminarii care erau sustinute in diferite restaurante sau sali de conferinte de pe la nu stiu ce firme, dar pe bune acum, ce loc poate fi mai bun pentru sustinerea unui curs foto daca nu unul creat special pentru asta?! In aceasta sala s-au tinut si seminariile de la Obiectiv. Dupa atatea zile de stat in magazin, deja incepusem sa ma simt ca acasa.

3. Preturi bune. Cred ca au cele mai mici preturi, eu nu am gasit in alt magazin un produs cu un pret mai mic decat la F64. Plus de asta, au oferte mai mereu.

4. Angajatii si atmosfera. Atmosfera este foarte primitoare, iar angajatii sunt toti draguti, amabili, prietenosi, veseli, pusi pe glume etc. Acum carcotasii or sa spuna ca e normal sa fie asa, face parte din job, sunt platiti pentru asta. Eu zic ca nu e neaparat obligatoriu sa fie atat de prietenosi. De cate ori nu ati intrat intr-un magazin de orice fel si ati dat peste vanzatori antipatici, care se uitau la tine la modul “ce naiba cauti aici?!” ??? Ei bine, la F64 nu mi s-a intamplat asta niciodata. Si, bineinteles, sunt pasionati de fotografie asa ca e imposibil sa nu va lungiti la vorbe cu ei si sa va imprieteniti! 10262100_232794256923868_5127319491602770249_n 5. Cafeneaua! Era nevoie de un loc special pt toti pasionatii de fotografie, “locul de intalnire al fotografilor”. E super chic & cozy, au preturi accesibile, prajituri delicioase (arata intr-un mare fel, nici nu-ti vine sa le mananci!!!), multa bere rece, cafea si alte licori 😀 Daca totusi mergi singuri sa-ti bei cafeaua, poti citi ceva din biblioteca lor. Ai de unde alege!

6. Produsele sunt livrate in scurt timp si in siguranta. Eu nu am intampinat vreodata probleme si nici cunoscutii mei, sunt subiectiva. 🙂

7. Te surprind mereu cu mici cadouri si atentii. Gasesc ei motive! Nici nu mai stiu pe unde am lipit stickere cu F64, cand ma trezesc am parte de “coffee shot”, tricourile sunt pijamalele mele preferate, iar in masina predomina un miros dulce de F64 :)). Cred ca acum 2 ani am primit un telefon in care o domnisoara draguta ma ruga sa confirm daca adresa pe care o au in baza de date este buna pentru ca trebuie sa imi trimita un colet. Stiind ca nu am comandat nimic, nu pricepeam despre ce este vorba. Dragii de ei s-au gandit sa-mi faca un cadou pt simplul fapt ca eram fanul lor cu nr 1000 pe Google+! Ce frumos! Nu stiam la ce sa ma astept, mama facea misto si spunea ca o sa’mi trimita un breloc sau un pix si ca platesc ei curierul doar pentru atat, daaaaaaaaaaar surpriza! Era un ditamai coletul! Ha!

f64

8. Au cele mai frumoase petreceri aniversare!!!

901327_10151710991232654_1873060269_o

1383011_742569755758916_84678546_n

9. Organizeaza concursuri frecvent, atat pe site, cat si pe facebook. So go on ( http://www.f64.ro/concurs/ )si vezi ce tema are concursul de acum, poate chiar participi si tu 😀

10. Pe canalul lor de youtube gasesti o gramada de clipuri: review-uri, unboxing-uri, tutoriale si sfaturi, interviuri cu diferiti fotografi etc.

*Am inceput sa scriu acest post la scurt timp dupa ce s-a incheiat Obiectiv-ul si, pana acum ( nu stiu nici cand inseamna acum pt ca guess what?! am programat acest post intr-o zi random, la o ora random si o sa uit oricum), am mai uitat niste lucruri pe care voiam sa le mentionez, dar nu-i nimic! Lista ramane deschisa si o voi completa pe parcurs. Cine stie, poate imi mai zice cineva alte motive :D.

Leave a Reply

