Challenge accepted

Acum cateva zile am primit propunerea de a fotografia un botez. Bineinteles ca in prima faza m-am gandit ca nu sunt omul potrivit pentru a face asta avand in vedere ca nu am nici echpament ultra-performant si nici nu am experienta unor astfel de evenimente. Gandindu-ma mai bine, mi-am dat seama ca ar trebui sa profit de ocazie, ca este o provocare pt mine sa fac asta si ca m-ar putea ajuta sa ma cunosc din anumite puncte de vedere. Evident ca am avut nevoie, ca de obicei, de oamenii potriviti la momentul potrivit, ca sa ma impinga putin de la spate, sa ma ajute sa ma conving ca trebuie sa fac asta. Zic “ca de obicei” pentru ca eu sunt cumva omul extremelor. Sunt spontana si fac lucruri, iau decizii pe moment, fara sa analizez prea mult situatia sau stau si ma gandesc prea mult, pana ajung sa descopar toate situatiile posibile, toate avantajele si dezavantajele si ma bag mai mult in ceata, nemaistiind ce sa fac. Astea sunt momentele in care am nevoie de cineva care sa ma cunoasca si sa ma impinga de la spate. si in ultimul timp chiar am avut parte de cat mai multi astfel de oameni care mi-au fost alaturi. Chiar daca nu era vorba de un lucru foarte important. Si de fiecare data am avut de castigat, oricat de putin, am avut mai mult de castigat decat de pierdut. Aceasta prima data a fost cu atat mai importanta pt mine si mai interesanta, avand in vedere ca a trebuit sa imortalizez botez unul copil atat de simpatic si deosebit.
Multumesc!

_DSC9488 copy

Leave a Reply

