Obiectiv!

1378695_566232970156656_3633077384826047917_n

Am aflat de scoala de fotografie Obiectiv anul trecut, cu putin timp inainte de a se termina perioada de inscrieri. Bineinteles ca daca pe moment, atunci cand am citit anuntul, am avut ceva treaba si nu m-am inscris, mai apoi am uitat complet. Si, cum uneori sunt putin cam aiurita, mi-am adus aminte prea tarziu. Mi-a parut al naibii de rau! Dar ce era sa mai fac?! Urmaream pe facebook fotografiile si activitatea lor si imi bagam putin unghia in gat ca am ratat sansa asta. Mi-am promis ca pe viitor o sa fiu pe faza si o sa profit de orice ocazie care se iveste in materie de concursuri sau workshop-uri foto. Zis si facut! Anul asta am vazut anuntul imediat ce s-a postat pe facebook, hai sa ma inscriu. Cum pot sa ma mai inscriu cand vad perioada de desfasurare si este fix inainte de sesiune?! Ce sa fac, cum sa fac?! Mami? Tati? Any idea? Should I or should I not?!

Pana ma gandesc eu, va sfatuiesc sa va inscrieti! Sa nu va para si voua rau apoi. V-o spun din proprie experienta ca nu e usor. Sa-ti para rau. Si sunt sigura ca o sa fie o frumos pentru ca veti intalni oameni faini si interesanti, care au ceva de zis si de la care aveti/avem multe de invatat. Din ce am retinut va zic ca ii veti cunoaste pe Vlad Eftenie, Andreea Retinschi, Radu Badoiu, Dragos Asaftei, Catalin Georgescu, Alex Galmeanu  si multi altii.

Hai, completeaza formularul de inscriere, incarca-ti acumulatorii si pregateste-te! Ai timp pana pe 23 aprilie. Tic-tac!

Pentru mai multe detalii vizitati site-ul lor ( http://obiectiv.vipromania.ro ) sau pagina de facebook.

Leave a Reply

