I have a thing for windows

Mi-au placut casele vechi, foarte colorate si foarte diferite. Mereu am fost atrasa de arhitectura cladirilor, le-am admirat peste tot pe unde am fost si asta fac tot timpul, oriunde ma duc. De ceva timp am o problema cu ferestrele. Este incredibil cat de diferite pot fi. Chiar daca sunt toate o bucata de sticla cu o rama de lemn, nu gasesti doua la fel. Eu nu le vad la fel. Si imi place sa surprind diversitatea lor in fotografiile mele. Avand in vedere ca am fost intampinati de o ploaie de toata frumusetea, altceva nici nu am avut ce fotografia in Calbor. Asa ca am vanat ferestre si am prins cate ceva.

Asta ziceam acum cateva saptamani in postul despre Calbor.. Azi mi’am adus aminte ca am adunat cateva fotografii cu ferestre pe care nu le’am postat. Deci, restante din #tfb8:

window (1) window (2) window (3) window (4) window (5) window (6) window (7) window (8) window (9) window (10) window (11) window (12) window (13) window (14) window (15) window (16) window (17)

TFB8 este un eveniment organizat de Foto Union și Calbor Country Club, cu sprijinul Silva,ToyotaDacia Plant și De altădată.

Au mai scris din TFB8 – CosminȘuțuGeorgianaAndraDamianOanaByronArielMugurAlissum.

Leave a Reply

