Portret de femeie 2014

A venit primavara si, in ciuda faptului ca nu ne-a adus cu ea putin soare, ne-a incalzit sufletul cu o noua editie de Portret de femeie, a patra. A devenit deja o traditie pentru multe dintre participante. Este placut sa fi in centrul atentiei pentru cateva minute si totul sa se invarta doar in jurul tau. Este a doua editie la care particip si abia le astept pe urmatoarele.

Daca intr-un post anterior spuneam ca, in 2012, a incercat Cristi sa ma faca sa rad sau macar sa zambesc si eu tot foarte serioasa am fost in poza finala, anul asta a avut mai mult succes. M-a facut sa rad, m-a ajutat sa fiu mai relaxata in fata aparatului (si-a dat el seama ca nu sunt tocmai in largul meu) si a iesit o fotografie foarte buna, zic eu, fiindca imi place foarte, foarte mult!  E prima data cand sunt super incantata de o fotografie in care apar eu. Pentru ca zambesc cu dinti (am lucrat la asta in ultimele 2 saptamani si tot nu ma obisnuiesc, mi se pare ca arat cumva), dar mai ales pt ca sunt mandra ca am purtat asa o ie frumoasa! Ea m-a ajutat foarte mult in starea de bine!

Cristina-Georgescu-web

Incepand de ieri si pana pe 8 martie, poti fi tu cea care primeste cadou un portret din partea FotoUnion, bineinteles daca ti-ai rezervat un loc. Imi pare rau pentru cele care nu au apucat sa se inscrie, dar sa fiti pe faza data viitoare!

Ce trebuie sa stii despre Portret de femeie 2014 este ca exista un dresscode pe placul tuturor, ia romaneasca. Daca nu ai una, nu-ti face griji pt ca poti folosi o ie din cele puse la dispozitie de catre De altadata.

Inainte sa pleci vei primi si un print in format A4, bineinteles cu portretul tau. Iar daca esti o fire competitiva, poti participa la concursul Soladent si poate vei fi castigatoarea unuia dintre cele 3 premii consistente. Pentru  a intra in concurs trebuie sa incarci o fotografie sub hashtag-ul #zambestesoladent, pe instagram sau pe facebook. Bineinteles, fotografia trebuie realizata in cadrul campaniei Portret de femeie.

Portret de Femeie este un eveniment tradițional al Foto Union, ediția de anul acesta fiind susținută de companiile Doina,HPMonroe și De altădată.

Si varianta vintage a fotografiei:

1796060_10152223242404886_1725846067_o

2 thoughts on “Portret de femeie 2014

  1. ilyyn says:

    Am fost si eu la Portret de familie 2013, este foarte geniala ideea acestor proiecte. Felicitari organizatorilor! 😀

Leave a Reply

