Ciobanasul anonim

L-am intalnit vineri, la Sinca Veche, cand coboram de la Templul Ursitoarelor. Spre rusinea mea, nu i-am retinut numele si, de data asta, nu mi-am luat nici notite. Ma gandesc cum s-a simtit inconjurat de 10 oameni, ce s-au napustit asupra lui si l-au “impuscat” cu aparatele de fotografiat. Mi s-a parut a fi putin rusinat sau emotionat.

cioban_1 cioban_2 cioban_3 cioban_4 cioban_5 cioban_6 cioban_7 gigel

TFB8 este un eveniment organizat de Foto Union și Calbor Country Club, cu sprijinul Silva,ToyotaDacia Plant și De altădată.

Au mai scris din TFB8 – CosminȘuțuGeorgianaAndraDamianOanaByronArielMugurAlissum.

One thought on “Ciobanasul anonim

Leave a Reply

