La multi ani, FotoUnion!

Toti cei din provincie care dau la facultate in Bucuresti abia asteapta sa se mute in orasul tuturor posibilitatilor si ajung acolo cu planul deja facut. Pe unde sa se plimbe, unde sa manance, cu cine sa se intalneasca prima data, unde isi vor bea cafeaua in fiecare dimineata.

Asta faceam si eu. Ma gandeam ca abia astept sa ajung in Bucuresti, ca voi avea atatea lucruri de facut, ca ma voi plimba toata ziua cu aparatul de gat si voi fotografia tot ce imi iese in cale. Voi umple blogul de fotografii de pe meleagurile bucurestene. Bineinteles ca odata ajunsa in capitala lucrurile s-au schimbat. M-am obisnuit repede si nu mi s-a parut deloc a fi ceva spectaculos. Intri intr-un ritm al tau si nu se mai pupa nimic cu planul facut acasa. Ai un program plin la facultate, proiecte, practica si alte lucruri care iti ocupa timpul pe care te gandeai ca il vei petrece la plimbare cu Nikon-ul.

Am urmarit si am incercat sa merg la diferite evenimente foto pentru a mai invata cate ceva. In primavara primului an de facultate am auzit de proiectul Portret de femeie. Asta se intampla in 2012 si era deja a doua editie a evenimentului organizat de FotoUnion.

“..O adunare intre prietene si doi barbati au grija de tine..”

Asa era descris pe scurt proiectul care avea loc intre 1 si 8 Martie. Mi-a placut ideea si cum oricum simteam ca aveam si eu nevoie de o fotografie buna, care sa nu fie un selfie, am zis sa merg intr-una din seri, ca nu am nimic de pierdut.

Nu e asa rau sa stai in fata aparatului, nu te impusca nimeni..  cheia unui portret reusit sta in naturaletea ‘modelului’… am fost eu, asa cum sunt in fiecare zi, dar putin mai serioasa, trebuie sa recunosc.. Cristian s-a chinuit destul de mult sa-mi prinda un zambet, iar in fotografia selectata la final, tot serioasa sunt..”

Asta scriam pe blog la vremea respectiva. Acum sunt la fel de serioasa in poze, dar am inceput sa exersez zambetul cu dinti. Incet, incet poate ma obisnuiesc cu zambetul asta si ajung sa-mi placa de mine.

Ei bine, astazi, 18 februarie, FotoUnion implineste 3 anisori. 3 ani de tabere foto, Portret de femeie, Portret de familie, Poveste cu ingeri, Craciun cu ingeri, Portret de mama si multe altele.

Felicitari pentru tot ce s-a intamplat pana acum si mult succes in proiectele ce vor urma! La multi ani, FotoUnion!!!

gca.web

2 thoughts on “La multi ani, FotoUnion!

Leave a Reply

