Concert Byron

In TFB8 am cunoscut oameni minunati, care iti dau asa o stare de bine prin simpla lor prezenta. Printre ei se numara Dan Byron si Iulia. Drept sa spun, prea multe nu stiam despre Dan, nici macar ca are un blog. Stiam cateva melodii si ca organizau in fiecare an un concurs pentru tinerele talente – „Rock your high school”.  Acum ca stiu ca detine un blog, l-am citit si mi-a si placut. Are asa un stil de a scrie pe care nu pot sa il explic in cuvinte. Te teleporteaza instant intr-o alta lume. Te face sa crezi ca esti acolo, in povestea lui. (daca v-am facut curiosi, il puteti citi aici: http://danbyron.ro )

byron

In prima seara la Pensiunea 249 din Calbor, dupa cina, am stat ore in sir in jurul mesei si am povestit de oate. Ne-am cunoscut, am glumit, ne-am simtit bine. Pe cand eram toti atrasi de diferite discutii, s-a auzit dinspre capul mesei: „Cine vrea sa asculte noul album byron?”.  Asa ca, din acel moment,  serile noastre au devenit mai frumoase ascultand acest album.

Asta este si scopul acestei postari. Va invit la lansarea noului album byron – „Melancolic”, care este soundtrack-ul serialului „Ramai cu mine” de pe HBO. Lansarea va avea loc vineri, 21 februarie, la The Tube in Bucuresti, iar pe data de 23 februarie se va lansa si in Cluj, la Euphoria Music Hall. Din pacate, eu nu voi fi in Bucuresti atunci si voi lipsi de la lansare (multumim Iulia pentru invitatie), dar va garantez ca nu veti avea nimic de pierdut daca mergeti. Melodiile sunt superbe, distractie sunt sigura ca va fi, veti putea cumpara si albumul. Ce vreti mai mult de atat?!

Din nefericire pentru mine, nu am reusit sa ii fotografiez mai mult pentru ca Dan a fost nevoit sa paraseasca TFB8-ul mai devreme decat ceilalti. Trebuia sa-si onoreze concertele deja programate. Cred ca toti i-am simtit lipsa in ultimele zile. Dar ne-a lasat-o pe Iulia si asta ne-a bucurat.

Biletele le puteti achizitiona de pe http://www.myticket.ro .

TFB8 este un eveniment organizat de Foto Union și Calbor Country Club, cu sprijinul Silva,ToyotaDacia Plant și De altădată.

Au mai scris din TFB8 – CosminȘuțuGeorgianaAndraDamianOanaByronArielMugurAlissum.

One thought on “Concert Byron

Leave a Reply

