La herghelie

_DSC7385

Ziua de sambata ne-am petrecut-o in Sambete. Mai intai in cea de jos, apoi in cea de sus si iar in jos. In Sambata de jos am fost la Herghelia Brukenthal. Da, de doua ori.

_DSC7251

Inca de cand ne-a trimis Cristian programul, am fost foarte incantata de faptul ca urma sa mergem la herghelie. De cand eram mica mi-au placut caii, dar mai ales, mi-am dorit sa calaresc. Insa nu am avut niciodata ocazia. Nu am calarit nici macar atunci cand bunicul meu avea un cal. Poate din cauza faptului ca eram prea mica si iapa mult prea nazdravana. Inca din vara discutam cu tata si ii spuneam ca vreau sa mergem la o herghelie ca sa fotografiez caii si de ce nu, poate sa si calaresc. Asta cred ca se putea rezolva de mult avand in vedere ca in comuna unde locuieste bunica mea exista o herghelie. Dar nu s-a intamplat asta.

De dimineata, atat eu cat si Andra, amanam pe rand alarmele telefonului care trebuiau sa ne dea desteptarea. Nu-mi venea sa ma ridic din pat dupa somnul ala atat de bun. Cred ca si vremea a contribuit cumva la starea asta de lene acerba.

_DSC7317

Ajunsi la fata locului, incantarea noastra a disparut instant. De ce?! Pentru ca lucrurile nu au stat asa cum trebuia, asa cum ne asteptam noi. Ne gandeam ca vom vedea caii lipitani la hipodrom, facand ce stiu ei mai bine. Asta visam noi. Ca vom face fotografiile vietilor noastre. Da de unde! In realitate, am fost bagati in grajduri, sa admiram armasarii de reproductie aflati in spatele gratiilor. Poate nu ar fi fost asa rau daca lumina era mai buna, sa ne ajute. Sau daca nu erau gratiile alea destul de dese, printre care nu prea puteai sa fotografiezi. Sau puteai, riscand sa-ti fie mancat aparatul.

_DSC7384Nu mai intru in detalii. Cert e ca dupa ce am urcat la Sambata de sus si am vizitat Manastirea Brancoveanu, ne-am intors la herghelie la promisiunea ca de data asta vom avea ce fotografia. Intr-adevar, au fost scosi in curte cativa cai care pozau pentru noi, insa tot nu am avut parte de ceva actiune. Un cal tinut langa perete, nefacand nimic. Stand la poza, ca la buletin. Pe final, cine a dorit, s-a putut plimba cu trasura trasa de cai, pentru a mai schimba putin cadrul fotografiilor. Daca le-a iesit ceva, numai ei stiu.

_DSC7613

Asadar si prin urmare, nu pot sa fiu ipocrita si sa spun ca nu mi-a placut la herghelie. Mi-a placut, dar nu a fost deloc pe asteptarile mele. Nu pot sa zic ca mi-am satisfacut dorinta. Deci o sa mai insist, poate pana la urma ma duce tata intr-o buna zi. (scriu eu in ideea ca imi citeste blog-ul si tine minte)

_DSC7353

_DSC7404_DSC7630_DSC7576_DSC7738

TFB8 este un eveniment organizat de Foto Union și Calbor Country Club, cu sprijinul Silva,ToyotaDacia Plant și De altădată.

Au mai scris din TFB8 – CosminȘuțuGeorgianaAndraDamianOanaByronArielMugurAlissum.

6 thoughts on “La herghelie

  1. taramul zmeilor says:

    am citit articolul tau legat de herghelia de la Sambata de jos. Acelasi sentiment l-am avut cand am ajuns la Herghelia din Mangalia, cea de cai arabi . Doar armasarii pepinieri stateau in boxe .

    • Tina.C. says:

      Ma gandeam si eu sa merg la herghelia din Mangalia, la un moment dat, candva vara. Ma enerveaza ca atunci cand ma documentez despre un anumit loc si sunt foarte nerabdatoare sa ajung acolo, atunci raman dezamagita de ceea ce gasesc.

      • taramul zmeilor says:

        noi am avut un armasar de monta publica , luat in custodie . Dar a trebuit sa-l dam inapoi , asa ca am fost cu calul sa vad cum ajunge. 😦 Toti armasarii erau legati la stanoaga .Macar mancare aveau foarte multa. Am auzit ca asta toamna au avut un eveniment si au facut multe modificari legate de aspectul curtii.

Leave a Reply

