Ploua?!

Cred ca toata lumea e pusa la curent cu vremea din ultimele zile in Bucuresti… chiar daca nu am avut timp sa urmarim prognoza meteo la tv, cel putin am putut sa aruncam o privire pe facebook si sa aflam daca e soara, ploua, ninge, tot ce se poate… ei bine, aseara a fost punctul culminant.. mai bine de o ora, cerul a fost luminat incontinuu de nenumarate fulgere si zguduit bine, bine de tunete… sute de statusuri, zeci de poze, toate aveau ca subiect FURTUNA…
Adevarat, pentru fotografi a fost o sansa de a prinde un cadru foarte bun avand in vedere ca nu trebuia sa vanezi fulderele.. aveai de unde alege… o sansa pierduta de mine pentru ca, ca de obicei, nu am aparatul la mine atunci cand trebuie.. asta e, m’am ofticat, m’am resemnat mai apoi si am facut o poza cu telefonul ca sa ma fiu si eu “in trend”…
Azi, o noua zi, alta furtuna… se intuneca brusc, incepe sa ploua, toata gunoaiele sunt ridicate de vand si toata lumea e pe balcon… sau facebook, dupa caz… oricum, toti admira si se mira…
O cafea, un film, putina racoara si aer curat… ar fi bun un somn, dar trebuie sa plec…
22 mai
23 mai
Leave a Reply

