Harlem Shake

De cateva zile, oriunde ma uit, pe orice pagina web intru, vad ceva legat de harlem shake… ma innebuneste isteria asta, nu mai pot!!! Harlem shake la scoala, in tramvai, in cimitir, in camin, in club, peste tot.. nu mai merge, gata… nu inteleg ce va place la chestia asta, ce e asa interesant sa faci ca toate animalele pret de cateva secunde.. deja am o reactie urata cand aud melodia asta…

Oamenii sunt fooooarte incantati.. cum apare ceva nou, cum devin obsedati de lucrul respectiv.. nu conteaza ca e o mare prostie, trebuie sa facem si noi ce fac ceilalti.. asta e efectul de turma..

Abia ne revenisem putin dupa Gangnam Style, ca a aparut asta..

Conform statisticilor, in ultimele zile au fost incarcate peste 65 de mii de videoclipuri pe YouTube cu aceasta tema, dintre care mai mult de o mie sunt realizate de utilizatori romani.

Pentru cei care nu stiu, Harlem Shake este un dans aparut in cartierul Harlem in 1981 si a devenit cunoscut dupa ce a aparut in videoclipul “Let’s get it” al lui G-Dep.

Si ca sa fie meniul complet, imi verificam azi mail-ul si mi’a “sarit in ochi” un mail care avea ca subiect Harlem Shake.. am innebunit, iar, pt o secunda.. inspira, expira, calm.. mai citesc o data si vad ca e de la f64.ro … eh la asta chiar nu ma asteptam.. nu credeam ca o sa vad un harlem shake facut de ei.. si mai ales, nu credeam ca o sa vad vreodata pe cineva care sa danseze cu un ditamai tunul in brate.. probabil cel care a dansat cu Sigma 200-500 de mm poate sa sara peste cateva sedinte de sala ca sigur a facut muschi.. da, uite ca asta imi place putin, intr’un procent prea mic.. imi place doar daca ii dau volumul la minim.. probabil credeti ca nu mai are farmec, dar eu chiar nu pot sa mai aud nici macar 2 secunde din melodia asta.. nu exagerez.

Harlem shake marca F64:

Leave a Reply

