TrandaFilm

Poate multi dintre voi nu ati auzit de TrandaFilm si va intrebati ce este… de fapt este cineva, este un tanar foarte talentat, demn de admiratie si de respect, este Trandafir Ionut, tipul care face videocliputi pentru Maximilian, Kamelia, Nane, Tranda etc.

Ma numesc Ionut Trandafir si m-am nascut in Fetesti, jud. Ialomita. In liceu am descoperit fotografia cu ajutorul unui aparat foto primit cadou, iar apoi Photoshopul. In clasa a 11-a am participat la numeroase concursuri de editare a fotografiei castigand premii importante la nivel national. ( www.trandafilm.ro )

Tot pe atunci l-am cunoscut si eu, cand ne-am intalnit la un concurs de afise unde participam impreuna cu mai multe colege. Era un concurs pe tema luptei impotriva virusului HIV, iar Ionut a si castigat un premiu. E foarte sociabil si mereu vesel, asa ca nu ne-a fost greu sa ne imprietenim si sa facem in asa fel incat sa avem toti o zi frumoasa, pe care sa o tinem minte.

Afisele realizate de Trandafir erau peste tot prin liceu, nu aveai cum sa nu le observi. Erau simple, dar foarte reprezentative si frumos realizate. Atrageau privirile tuturor.

Atunci, Johnny Rose, caci asta era numele cu care isi semna lucrarile, era prieten cu fotografia si Photoshop-ul. Imi aduc aminte de galeria lui de pe DeviantArt… mereu isi edita fotografiile in cel mai placut si mai amuzant mod. Acum, dupa ce a absolvit sectia de Foto-Video din cadrul Facultatii de Arte si Design din Timisoara, Trandafir a realizat ca “video-ul este arta prin care se exprima cel mai bine”. Am in minte fotografiile lui de atunci si realizez cat de mult a evoluat in ultimii ani si ma bucur foarte mult pentru el. Ma bucur si, in acelasi timp, sunt mandra de fiecare data cand vad la TV un videoclip realizat de el. Tocmai din acest motiv am vrut sa scriu despre el aici. Pentru ca il admir foarte mult, pentru ca MERITA! As fi vrut sa scriu mai mult si mai frumos, dar nu ma pricep la ‘turnat cuvinte pe foaie’, chiar daca sunt studenta la litere.

Sper sa ajunga acolo unde isi doreste, sa ii fie apreciata munca si sa ajunga in acel moment cand nu va mai putea tine numarul videoclipurilor facute de el. Mult noroc si spor la munca!!!

Personal, nu pot sa ma decid la un singur videoclip despre care sa zic ca e preferatul meu. Toate imi plac intr’un anume fel, toate sunt frumoase si merita vazute!

Va rog sa ii urmariti pagina de facebook pentru a fi mereu primii care vad videoclipurile semnate TrandaFilm. http://www.facebook.com/Trandafilm.ro

2 thoughts on “TrandaFilm

Leave a Reply

