Portret de femeie

“..O adunare intre prietene si doi barbati au grija de tine..”

Asta inseamna ‘Portret de femeie’, un proiect fotografic organizat de baietii de la Foto Union impreuna cu Pepsi Light.   La fel ca si in prima editie a proiectului, intre 1 si 8 martie, in intervalul orar 18:00 -22:00, orice doamna, orice domnisoara dornica sa fie rasfatata de Cristian Sutu si Radu Badoiu, a avut ocazia sa se prezinte la studioul foto din strada Sagetii nr. 6 si sa fie in lumina reflectoarelor pentru cateva minute. Sute de fete le’au incantat lentilele celor doi fotografi si au primit drept martisor in inbox’ul mailului cate un portret minunat.

Printre sutele de fete care au luat parte la acest proiect m’am strecurat si eu, dupa multe intrebari pe care mi le’am pus: ‘sa ma duc?’, ‘sa nu ma duc?’, ‘ce am de pierdut daca ma duc?’… Putin timida, am gasit repede locatia studiolui si, pasind timida in necunoscutul unei noi experiente, am fost intampinata imediat de un suflet ce mi’a zambit cald si sincer. Ajungeam pentru prima data intr’un studio foto propriu-zis si tot pentru prima data urma sa stau in fata aparatului de fotografiat, in fata unor profesionisti.

Mi’am asteptam cuminte randul, in atmosfera linistita in care toate fetele isi zambeau copilareste, se intelegeau din priviri si vorbeau fiecare despre cum au ajuns aici si despre emotiile pe care le au. Nu multe se cunosteau dinainte, nici nu trebuia. Este interesant sa descoperi fiecare persoana, cu fiecare gest,  fiecare vorba a sa.

Nu e asa rau sa stai in fata aparatului, nu te impusca nimeni..  cheia unui portret reusit sta in naturaletea ‘modelului’… am fost eu, asa cum sunt in fiecare zi, dar putin mai serioasa, trebuie sa recunosc.. Cristi s’a chinuit destul de mult sa’mi prinda un zambet, iar in fotografia selectata la final, tot serioasa sunt :D..

Timp de cateva minute, te aranjezi, te accesorizezi cu bijuteriile puse la dispozitie de Pepsi Light si se fac cateva fotografii, iar la final, impreuna cu fotografii, de comun acord, selectezi cadrul final care iti va fi trimis pe mail. Din punctul meu de vedere si dupa discutiile cu celelalte fete cu care am discutat miercuri seara, ar fi fost bine sa ne trimita pe mail toate fotografiile care ni se faceau fiecareia, brute, nu le’am fi vrut editate. Dar ii intelegem, oricum au muncit foarte mult cu acest proiect si oricum asta este un cadou pentru noi si trebuie sa’l primim asa cum este, fara sa ne plangem. Doar dam sugestii pentru proiectele viitoare.

Ca sa mai scap de emotii, am facut si eu cateva poze de making-of, daca tot aveam aparatul cu mine. Portretul meu inca il astept!  Enjoy! 😀

 

One thought on “Portret de femeie

Leave a Reply

