Still Sleeping..

Weekendul trecut l-am insotit pe tatal meu la pescuit, undeva relativ aproape de oras. Pescuitul este una din pasiunile lui, doar ca nu practica prea des. Chiar daca are sau nu succes la peste, pentru el este cea mai buna metoda de relaxare. Ei bine, si pe mine ma relaxeaza aceste iesiri si imi place sa il insotesc. Imi place sa ma trezesc de dimineata (de cele mai multe ori nici nu apus sa dorm pt ca plecam pe la 4 dimineata), dar doar atunci cand trebuie sa plec undeva..totul mi se pare diferit la orele astea matinale.. toata lumea e inca in casa, orasul doarme, racoare diminetilor de vara, aerul curat, rasaritul..totul e mai frumos!

Inainte de o astfel de iesire trebuie sa ne pregatim foarte bine. Tati isi inspecteaza si isi pregateste lansetele, eu imi pregatesc aparatul, incarc bateriile, verific starea vremii, la ce ora rasare soarele, calculez cat timp pierdem pe drum ca sa stiu exact cand trebuie sa plecam de acasa astfel incat sa prind rasaritul soarelui la locul potrivit pt fotografiat. E un proces de pregatire complex, sunt destul de multe lucruri de pus la punct, trebuie sa iei in calcul mai multi factori atunci cand iti faci bagajul, trebuie sa te pregatesti pt orice, mai ales de un razboi cu tantarii de pe balta, cei mai aprigi dusmani ai mei!!! FUCK THEM!!!

In fine, desi imi place la pescuit, eu nu am mare treaba cu aceasta activitate. Eu cercetez mereu, ma plimb prin imprejurimi si caut ceva de pozat, asta dupa rasarit, evident. De data aceasta, un melc a fost cel care mi-a atras atentia. Abia se trezise…


8 thoughts on “Still Sleeping..

Leave a Reply

