Visul lui Liviu…

Visul lui Liviu este un film de scurt metraj de 40 de minute.. “Filmul ne prezinta o societate aflata intr-o eterna perioada de tranzitie, timorata de frica de a repeta greselile din trecut si care, din acest motiv, ajunge sa le repete. Liviu, eroul principal, viseaza sa aiba bani si sa mearga la mare. Lumea in care se invarte el se rezuma la cartierul in care s-a nascut si a crescut, prietenii din scoala si fostele prietene, partenerii de afaceri (mai mult ilegale) si politistul caruia ii da spaga ca sa fie lasat in pace. Isi dispretuieste tatal pentru alegerile facute, dar ajunge sa faca aceleasi greseli.”

Nu am auzit de acest film pana aseara cand un prieten mi’a zis de el ca este foarte interesant si ca merita vazut…ca este mai mult decat adevarata povestea si din ce in ce mai des intalnita in ziua de azi…si asa ne’am uitat impreuna la film pe mess, fara sa mai scoatem vreun cuvintel, furati de fiecare minut al sau… un alt motiv pentru care mi’a placut aste acela ca rolul principal este jucat de Dragos Bucur, un actor exceptional din punctul meu de vedere….atat cu vorbaria, va las mai jos cele 4 parti ale filmului si va urez vizionare placuta!

 


Leave a Reply

