Remember Sibiu..

Remember Sibiu isi are originile intr’un post mai vechi de pe primul blog, care a luat nastere anul trecut in ianuarie, dar nu a avut o viata prea lunga si asta numai din vina mea… :D… apoi textul a fost postat intr’un jurnal pe pagina mea de deviant, unde a rezistat pret de cateva luni bune pana cand am avut eu chef sa schimb jurnalul [:))]…Nu mai este un secret ca iubesc acest oras, Sibiu, chiar daca din pacate am ajuns acolo o singura data, asta in anul 2008.. nu zic mai multe pentru ca urmeaza sa descopiriti dragostea mea pentru Sibiu in continuare, in textul de pe vechiul blog 😀 :P..

Sibiu..de ce?..pentru ca il iubesc.. a fost dragoste la prima vedere..cu toate ca nu am vizitat foarte mult din oras si din bogatiile lui, am vazut suficient incat sa ma indragostesc imediat..de cum am pasit in centru- in Piata mare, iar mai apoi in Piata mica- nu am avut cum sa nu observ cladirile cu o arhitectura simpla, dar in acelasi timp speciala, fiecare cu exteriorul varuit in diverse culori aprinse, pe alocuri varul ridicat sau scorojit..cu ferestre in diverse forme, la randul lor vopsite intr’o multitudine de culori, cu obloane de lemn sau cu gratii, si chiar cu flori…de la inaltime se vad toate acoperisele din placi portocalii, uzate de trecerea timpului..ma plimbam pe aleile intortocheate si observam zidurile din caramida rosiatica si multitudinea de banci, ocupate de oamenii care se relaxau citind un ziar, hranind porumbeii, sau pur si simplu privind ceea ce ii inconjoara..

trebuie sa mentionez si Podul Minciunilor, de care toata lumea a auzit..un pod mititel, plin cu flori care mai de care mai frumoase si mai colorate, ce strabate o strada pe unde trec zeci de masini incontinuu..treci podul si ramai uimit cand vezi o gramada de terase, asezate una langa alta, de nici nu poti sa te decizi la care din ele sa te opresti, iar mai apoi iti este la fel de greu sa iti dai seama la care terasa esti si carui ospatar trebuie sa’i ceri sa’ti ia comanda..in afara pietelor, in parcuri, copii se joaca basket, fotbal, se dau in leagane si topogane, in timp ce batranii stau pe banci si asculta zgomotul fantanilor arteziene si incearca sa se mai racoreasca un pic..

 

A fost prima data cand ne’am vazut..si acum imi este dor de el..si vreau sa merg iar si sa zabovesc mai mult pe strazile lui, sa vizitez muzeele si sa’i soptesc cat de special este..

3 thoughts on “Remember Sibiu..

  1. LexXa Lollypop says:

    DAahh stiu ca iubesti Sibiul.:X….Eu iubesc Sighisoara8->:X…seamana putin…si Sibiu imi place:X….si imi placce si cum l’ai descris tuu:D:*>:D<

Leave a Reply

