Vine primavara..


Primavara Soarele se joaca in mana ta
Imi aduc aminte ochiul tau albastru cum gemea
Ce poveste innorata am trait noi doi
Nu stiam pe-atunci ca Soarele ne lumineaza pe-amandoi
Ai plecat din anotimpul meu
I-a si-o frunza sa nu-ti fie greu
Am s-a matur strazile pustiii
Maine am sa umplu cerul cu prostii

Iata ca se apropie de sfarsit prima zi de primavara pe anul acesta…a fost un 1 Martie frumos, vesel si amuzant alaturi de prieteni… a fost cald pana la un anumit moment cand ne’a presarat Dumnezeu picuri de ploaie pe crestetul capului… nu conteaza cate martisoare am primit, conteaza ca cele pe care le’am primit sunt valoroase nu neaparat din punct de vedere material, cat din punct de vedere sentimental.. imi ador cerceii handmade primiti de amrtisor :D.. va multumesc..pentru fiecare gest frumos, pentru fiecare martisor, pentru fiecare cuvant frumos pe care l’am auzit azi, pentru fiecare mesaj pe care l’am primit..

Sa aveti o primavara frumoasa, calduroasa, dar in acelasi timp plina de caldura sufleteasca… sa va bucurati de fiecare clipa frumoasa si de fiecare floare primita 😀 :P..


10 thoughts on “Vine primavara..

  1. LexXa Lollypop says:

    Hehe si tu sa fii la fel de fericita si sa ai o primavara frumoasa>:D<…si eu imi ador cerceii ..:D;;) coadoaiele noastre din inima:X:*:*

  2. desenezculumini says:

    super post, Tyna 🙂
    Imi plac si mie acele flori ca ” modele ” in poze 🙂

    Sa ai si tu o primavara splendida si vesela cat cuprinde!

    Si mereu sa zambesti si sa fii activa aici si cu tot ce faci: scris, poze si tot 🙂

    Seara linistita !

    • MisS TynA. says:

      Multumesc fruuumos 😀 , ma bucur ca iti place!..
      Sunt florile mele preferate dupa trandafiri 😀 :P!..
      Sa fie asa cum imi urezi, sa fie plina de foto ca avem ce fotografia primavara, dar sa treaca repede ca sa fie vara :)) :D!..

      Ziua buna si ai grija de tine!..

  3. LexXa lollypop says:

    DA….a venit primavara, da iarna se incapataneaza si nu vrea sa plece:((..:-l…si devine enervantaaa:-l:(

Leave a Reply

